מתקנים מתנפחים לאירוע – איך תשתמשו בהם נכון

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

באירוע בו עומדים להיות הרבה ילדוד'ס, עדיף לכל המבוגרים שיהיו פעילויות מומלצות לאירועי ילדים. אין ספק, כשכל הילדים מבסוטים, המבוגרים מרגישים הרבה יותר בנוח לנשנש פשטידות ולהנות מהשמש. אז על מה חשוב לשים את הדגש, כששוכרים מתקנים מתנפחים לאירוע?

בין אם אתם עומדים לקיים אירוע כזה או אחר, כנראה שבאירוע הזה יהיו גם ילדים. ואם אתם מחפשים אחר אטרקציות לילדים, באותה הנשימה אתם חייבים להזכיר גם מתקנים מתנפחים לאירועים וימי הולדת. מתקן מתנפח להשכרה הינו אטרקציה ליום הולדת מהסוג המומלץ ביותר, אבל בחיים, כמו בחיים, כדאי לדבר על כמה דגשים חשובים. למשל, דגש הבטיחות. בואו נסביר לגבי מתנפחים לאירועים ב-2020 – כל המידע הכי חשוב והבטיחותי.

 

השכרת ומכירת מתנפחים לאירועים: מה חשוב לדעת?

החלטתם על השכרת מתקנים מתנפחים לאירוע? החלטתם מצוין, אבל כדאי לזכור כמה דברים לגבי אטרקציות לימי הולדת מהסוגים האלו. מישהו בכלל יכול לדמיין מה יקרה אם המתקן לא יהיו מנופחים על פי תקני הבטיחות הנדרשים? אנחנו בכלל לא ניכנס לזה, כי אף אחד מאיתנו לא מעוניין להזדעזע.

כלל האצבע במתקנים מתנפחים הוא ניפוח על פי תקני הבטיחות, וזאת בכדי לוודא כי אף ילד לא ייפגע חלילה בזמן השימוש בהם. לכן, כשמדברים על מכירת מתקנים מתנפחים או השכרת מתנפחים לאירועים, מדברים עם על מפעיל מקצועי אשר מוודא את תקינות המתקן.

 

כיצד מוודאים ניפוח נכון של מתקן מתנפח לאירועים?

לידיעתכם, מתקנים אלו מנופחים בעזרת קומפרסורים חזקים ביותר, כאלו שתצטרכו לרכוש אם תחליטו על רכישת מתקן מתנפח. ברוב המקרים ועבור התפעול של רוב סוגי המתנפחים לאירועים, המפעיל בדרך כלל יגיע גם עם גנרטור וגנרטור חירום, שבעזרתם הוא יוודא כי המתקן המתנפח מנופח במשך כל זמן האירוע. אין ספק, אילו נושאים שחובה לוודא וחובה לעבור עליהם לפני שמתירים לילדים לטפס על המתקן ולקפוץ עליו.

יש פנצ'ר או בריחות אוויר מהמתקן? אין להרשות שימוש באותו המתקן! עכשיו ולאחר שכיסינו את הנושא הכי חשוב והוא בטיחות, בואו נדבר על השימוש הנכון במתקנים מתנפחי עם מים. מחפשים אחר מתנפחים לאירועים עם מים? מדובר בכיף ענק! ואנחנו תמיד ממליצים על בחירת לוקיישן נכון עבור המתנפחים האלו.

 

היכן עדיף למקם מתקן מתנפח עם מים?

ההמלצה היא כמובן הרבה דשא מסביב או אדמה, ככה שיהיה ניתן להשפריץ ולהנות מהחיים מבלי דאגה לנזר לציוד ולסביבה. וכמובן, כשמדברים על השתובבויות במים, מדברים על כך שחובה להקפיד על פתרונות הצללה.

אמנם אנחנו קצת סוטים מהנושא, אבל בהחלט כדאי ליצור סככה מסוימת, אולי אפילו לשכור פתרונות הצללה מקצועיים. האמת שלא ממש סטינו מהנושא, מאחר ששימוש נכון במתקנים מתנפחים גם מחייב צל מהשמש הקופחת. יצא שזה קשור, תענוג. בכל מקרה, שיהיה המון בהצלחה! אל תשכחו לחייך מאוזן לאוזן בתמונות, חוזרים להביט בהן לאחר כמה שנים. מניסיון.

מתחם קפיצה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם