מסיבת רווקות קורעת מצחוק – והמיקום? מפתיע!

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשאתם שומעים את המילים "מסיבת רווקות", דברים רבים עולים בראש שלכם: תפאורה הקשורה לנושא מסוים, הרבה שתייה והרבה כסף שהושקע באירוע מרגש זה. אבל מסיבת רווקות לא צריכה להתאים לדימוי הסטראוטיפי הזה. שתייה וכל מה שנגזר ממסיבת רווקות אינן הדרכים היחידות לחגוג את עזיבת הרווקות. עידן מסיבת הרווקות האלטרנטיבית נמצא כאן ויש המון רעיונות למסיבות רווקות לא שגרתיות ונהדרות שאפשר לקחת מהם השראה.

חשוב לזכור, המסיבה הזו היא לחגוג את החודשים, השבועות או הימים האחרונים שלה הכלה לעתיד כאישה רווקה. דאגו לקחת בחשבון את הדברים שהכלה הכי אוהבת לעשות, בין אם זה הולך למועדונים, לערוך יום ספא מרגיע או ליהנות מפעילות לא שגרתית אך מיוחדת לא פחות – מסיבת רווקות בחדר בריחה.

אם אתם מחפש חוויה ייחודית באמת למסיבת הרווקות של הכלה לעתיד, חדר בריחה עשוי להיות בדיוק הדבר בשבילכם. מאז הקונספט שהושק בשנת 2006 חדרי הבריחה עלו במהירות בפופולריות, וכעת ניתן למצוא אותם כמעט בכל עיר גדולה בעולם ובארץ.

 

מה הם חדרי הבריחה?

חדרי בריחה הם משחקים אינטראקטיביים אמיתיים שבהם השחקנים "נעולים" בחדר מלא ברמזים שעליהם להרכיב כדי לברוח. המטרה היא להיחלץ מהחדר תוך כדי שהשחקנים במירוץ נגד השעון. המשחקים הם בדרך כלל שעה אחת, ולכן חשוב להקפיד לבדוק שוב אם אתם מזמינים ארוחות ערב או מתכננים על מסיבה לאחר מכן.

רוב המשחקים כוללים עד 8 אנשים בצוות ומומלץ להזמין את חדרי הבריחה כמה שיותר זמן מראש כדי להבטיח את שריון החדר עבור מסיבת הרווקות שלכן.

חדרי בריחה רבים מציעים חבילה מיוחדת לאירועים ולמסיבת רווקות כך שלא צריך לדאוג יותר מדי. החבילה כוללת אירוח בחדר אירועים פרטי מאובזר ומקושט בכל טוב, ציוד הקרנה והגברה, אוכל איכותי וטעים, אווירה מחשמלת וכיפית, הרבה אלכוהול ומשחק חדר בריחה לכל המשתתפות ועוד.

עבור מסיבות רווקות, ישנם חדרי בריחה רבים המציגים קונספט המיועד לאירועים מסוג זה, מצחיק ביותר, עם קריצה של שובבות וסקסי המיועדים במיוחד למבוגרים בלבד. חדרי בריחה אלו מאפשרים לקיים מסיבת רווקות מרובת משתתפים (בין 5 ל-18 נשים) מהנה במיוחד וייחודית, כך שכל המשתתפות יוכלו ליהנות ולהשתובב יחדיו ולהפוך את מסיבת הרווקות לחוויה בלתי נשכחת עבור הכלה לעתיד ועבור החברות שלה.

בסופו של דבר, מסיבת הרווקות היא אחת מבין אבני הדרך המרכזיות במסעה של הכלה אל עבר עתידה המשותף עם בעלה לעתיד. מסיבת הרווקות תפתח את חגיגות נישואיהם ויהוו חוויה בלתי נשכחת גם לכלה וגם לחברות הכי טובות שלה.  מסיבת הרווקות חייב להיות מושקעת ומאורגנת היטב, בדיוק מה שניתן למצוא בחדרי הבריחה המציעים שירותי מסיבות רווקות. אל תשכחו ליהנות במסיבת הרווקות, אבל תשאירו קצת מקום גם למסיבה מוצלחת גם בערב החתונה.

כניסה ויציאה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם