מופעי חנוכה 2019

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חנוכה הוא כבר מזמן לא רק החג האהוב של הסופגנייה הטעימה ומשחקי הסביבונים, אלא הוא מביא איתו ציפייה גדולה להפקות הענק של מופעי חנוכה המושקעים (והתחרותיים) שהחלו כבר את מכירות הכרטיסים.

חנוכה הוא אחד החגים האהובים ביותר על הילדים בעיקר בזכות כל ההצגות וההופעות המדהימות שהוא מביא עימו המוכרים לכולנו כ – מופעי חנוכה. אנו יכולים למצוא את כל כוכבי הילדים על במה אחת, ובשנים האחרונות משלבים גם את הכוכבים הגדולים במדינה, כאשר הם שרים, רוקדים, מצחיקים את הילדים ובעיקר – מבדרים את כולנו.

זיכוכים

"פליי פסטיגל"

אחת ההפקות שלה מצפים כל שנה ונמצאת מעל לכולן היא הפקת הפסטיגל, כשהשנה הנושא הוא "פליי פסטיגל" – עלילה חדשה ומקורית שמבוססת על משחק וירטואלי אל מול המציאות וכמובן ישולבו שירים חדשים ומקוריים. בין המשתתפים הם כוכבי הילדים יהונתן מרגי, אליאנה תדהר, אנה זק, נועה קירל, גפן ברקאי, טלי אורן, אבי קורניק, שירה לוי, קווין רובין, אייל שכטר, אוראל צברי, דניאל עמית והזמרים – עדן בן זקן ואיתי לוי. על המופע המרכזי אחראי האחד והיחיד, הבידור גם לגדולים יותר בהיכל, האדם והפייטים – צביקה פיק. הפסטיגל יתחיל הופעותיו במרכז הקונגרסים בחיפה (2-4 בדצמבר), ימשיך את דרכו למרכז הירידים בתל אביב (21-31 לדצמבר), יגיע בהמשך להיכל הקונכייה בבאר שבע (בין ה 29 לדצמבר עד ה23 בינואר) ויסיים בירושלים ב7 לינואר. המחיר יעמוד על 172 ₪ לאדם, אך במכירה המוקדמת הוא עומד על 139 ₪.

רובין הוד ולוחמי הצדק

הסיפור הידוע של הגנב טוב הלב שמפזר את השלל שלו לעניי הכפר הנשלטים על ידי השריף האכזרי ורודף הבצע יעלה על הבמה כאשר רן דנקר בתפקיד הראשי של רובין הוד, בתפקיד השריף שלמי קוריאט, אגם בוחבוט, רוני דלומי והמצחיקה הלאומית – חנה לסלאו. המופע יעלה בשלל מקומות כמו סינמה סיטי גלילות, המשכן לאומנויות הבמה באשדוד, היכל התרבות בפתח תקווה והיכל טוטו בחולון. המחיר יעמוד על 99 ₪ לאדם.

קרקס מוסקבה

לאחר ההצלחה הגדולה בשנה שחלפה, קרקס מוסקבה חוזר בשנית לישראל. במופע אין שימוש בבעלי חיים והוא מבוסס על יכולות האקרובטיקה המרשימות והייחודיות ותרגילים שונים של חברי הצוות. המופע יעלה בערים רבות בישראל ומחיר הכרטיסים ינוע בין 99 ל129 ₪ לאדם.

שלמה המלך ומלכת שבא

במחזמר החדש והמסקרן של חנוכה הולכים לשחק כוכבת הילדים האהובה רינת גבאי והמנחה המוכר מ"הישרדות" גיא זו ארץ את המלך שלמה ומלכת שבא. במופע המושקע ישתתפו גם כן טיטי איינאו, כוכבת "הישרדות VIP", וכוכב הילדים עודד פז. מדובר על מופע תרבותי-היסטורי שיגולל את סיפורו של החכם באדם, המלך שלמה, ואת אהובתו מלכת שבא האמיצה והלוחמת. את מופע זה תוכלו לראות ביותר מ20 ערים בארץ ומחיר הכרטיס עומד על 89 ₪ לאדם.

נשמע שחג החנוכה הולך להיות כיפי במיוחד – תיהנו!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם