מה ההבדל בין אומן חושים לקוסם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עולם המסתורין והפנטזיה תמיד משכו וריתקו את האנושות. המחשבה אודות כוחות נסתרים מעבר למציאות הגלויה, עולם פלאי שרק מחכה שנחשוף אותו, שהמציאות כוללת בתוכה הרבה יותר משנראה לעין – כל אלה רעיונות שהלהיבו, וממשיכים להלהיב, את כלל האנושות בכל הגילאים.

 

מה זה בכלל אומן חושים?

אומן חושים הינו אדם אשר מותח את גבולות המציאות שלנו. כולנו מכירים חמישה חושים – ראייה, שמיעה, מישוש, ריח וטעם, אולם אומן החושים מציג בהופעתו אפשרות לחוש נוסף – חוש שישי (קרוי גם "יכולת פאראפסיכולוגית"). כמובן שאומן החושים אינו בעל כוחות מיוחדים, אולם התרגילים אותם הוא מבצע משאירים אותנו פעורי פה.

 

מה ההבדל בין אומן חושים לקוסם

באופן כללי ניתן לומר כי אומן החושים מתרכז בתחום המנטלי והפסיכולוגי בתרגיליו. קוסם לעומתו משתמש באביזרים וחפצים ממשיים כגון כובעים, קלפים, מטפחות, יונים, וכדו'. ניתן לראות כי שני התחומים הללו חופפים, ויש ביניהם נקודות ממשק רבות. ואמנם, קוסמים רבים משמשים גם כאומני חושים, ואומני חושים רבים משמשים גם כקוסמים.

לאור ההבדל שציינו, עולים מספר הבדלים נוספים בין הופעתו של קוסם להופעתו של אומן חושים: אומן חושים מקיים אינטראקציה רבה עם הקהל, לעומת קוסם אשר הופעתו מעט מנותקת והקהל אינו לוקח בה חלק פעיל. בנוסף אורך ההופעה של אומן חושים אורכת זמן רב יותר כיוון שנדרש חיבור חזק ויציב עם הקהל.

 

מה הופך אומן חושים למוצלח

בניגוד להופעות אחרות, אומן החושים נדרש לקיים אינטראקציה רבה עם הקהל ויש לשניהם ממשק משמעותי. עקב כך, היכולת של אומן החושים להתחבר לקהל ולתקשר עמו בצורה נוחה היא יכולת קריטית בסל הכלים שלו. כמובן שבנוסף ליכולת זו דרושות עוד תכונות רבות כמו חדות, זריזות ידיים, הומור, יכולת אלתור, בטחון עצמי, וכדו'.

 

איך לבחור אומן חושים בצורה נכונה

כמו בכל המקצועות, לפני שמזמינים בעל מקצוע יש לברר עליו עד כמה שניתן – את עיקר המשקל כדאי לתת להמלצות (חיוביות או שליליות) כיוון שאין טוב מעדות מכלי ראשון בשביל להבין את רמת המפעיל. בנוסף, ניתן להתרשם מאתר האינטרנט של אומן החושים וכן לחפש באינטרנט קטעי ווידאו של הופעות קודמות. קראו עוד על איך תבחרו אמן חושים באתר 0404.

 

לאיזה אירועים מתאים להזמין אומן חושים

אומן חושים טוב יודע להתאים את עצמו לקהל ולסיטואציה. ברשותו מגוון כלים גדול והוא יכול להתאים את עצמו, והתוכן אותו הוא מציג, למגוון רחב מאד של אירועים. ניתן להזמין אומן חושים לכמעט כל אירוע – ימי הולדת משמעותיים, בר מצווה, מסיבות גיוס, מסיבות רווקים, או סתם חגיגה משפחתית.

 

האם אומן חושים הוא אדם עם יכולות על טבעיות?

צר לי לבשר לכם, אבל התשובה היא לא. אומן חושים אינם אדם בעל יכולות קסומות או על טבעיות, אלא אדם המנצל באמצעות מניפולציות והבחנה חדה את הפסיכולוגיה של הקהל לטובתו. אומן החושים יודע להבחין בשינויים עדינים בתגובות האנשים העומדים מולו, וכן הוא מכיר היטב את ההטיות הנפשיות הנמצאות בכל אחד מאיתנו ואיננו מודעים אליהן.

על ידי היכרות מעמיקה עם תבניות אלו, ומניפולציות שונות אותן הוא מבצע מבלי שנשים לב, מסוגל הוא ליצור את האשליה כאילו הוא מסוגל לקרוא מחשבות או להשפיע על מוחו של אדם אחר.

קוסם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם