מתנות לאלופים – מהן האפשרויות המוצעות בעת הזמנת גביע

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הגיע הזמן שבו אתם רוצים להוקיר תודה ליקיריכם או לאנשים יקרים לכם. מחפשים את המתנה המושלמת, המרגשת, האישית- כזו שתביע הוקרה גדולה ותסמל "אתה אלוף"!
גביעים הם מתנת ההוקרה המושלמת, שתהפוך את יקיריכם לאלופים, תעניק הוקרה אשית ותתנוסס על המדף האישי שלהם בגאווה. 

 

מהם גביעים אישיים

תחשבו על משחק כדורגל, כדורסל או כל ספורט אחר שאתם אוהבים. מה מקבלת הקבוצה הזוכה? גביע מפואר. הגביע מסמל למעשה את הנצחון שלהם והופך אותם לאלופים. הוא מסמל יוקרה, השקעה, הצלחה והתרגשות רבה. 

כשאנו מדברים על מתנות קטנות להוקרת תודה גדולה- אנו מדברים על גביעים לאלופים. אלו הם גביעים קטנים ואישיים שמדמים את הגביעים בהם זוכים אלופי הספורט. גם הם, ממש כמו המודל האמיתי, מייצגים יוקרה, כבוד, הצלחה והתרגשות. 

מתנה אישית כזו יכולה להיות מרגשת יותר מכל מתנה אחרת- על הערכים שהיא מייצגת ועל הנגיעה האישית. היא מתאימה לכל אחד ולכל תפקיד- לוחם המסיים מסלול, מורה המסיים שנה, מנהל המסיים תפקיד, ואפילו ילדכם שסיים שנת לימודים או טורניר ספורט. ניתן לתת אותה באירוע מיוחד ואפילו להכרת תודה מזדמנת או ליום הולדת. הגביעים הללו למעשה מהווים תחליף חדשני יותר ל"מגניני ההוקרה" המסורתיים. 

 

מגוון הגביעים המוצעים

זו גם מתנה מושלמת וגם זמינה בלחיצת כפתור. תוכלו למצוא אותה באתרי אינטרנט שונים.

באתר זה מוצעים סוגי גביעים רבים, פחות או יותר כל הסוגים שתוכלו להעלות על דעתכם. כך למשל, גביע מסוג צ'לסי, ארגנטינה, לאס וגאס ויונייטד. המבחר רב כך שיתאים באופן מירבי לאדם שיקבל את מתנה בשילוב הטעם האישי שלכם. 

מומלץ לחרוט על הגביע דברי הערכה אישיים, להוסיף לו תמונה או לוגו ובחלק מהגביעים ניתן להוסיף פסלון שיאתר את הגביע מלמעלה ויוסיף לו נופך של כבוד. חלק מהגביעים ניתן למלא בשוקולדים והפתעות נוספות. 

 

מתנות סוף מסלול וסוף שנה

אלו הן המתנות המושלמות למסיימי מסלולים באשר הם. הם אומרים: "עבדת קשה ועכשיו תזכה בתואר הנכסף". הם משדרים "אתה מספר 1!"

חישבו על חייל המסיים מסלול, כמה הוא ראוי להוקרה שכזו. חישבו על מנהלת משמעותית שהשפיעה על הצוות שלה ואולי על הארגון כולו. חישבו על מורה שהשפיע על תלמידיו בצורה יוצאת דופן. הם ראויים להרגיש מוערכים, וזו מתנה צנועה, אישית ומושלמת עבורם. 

חישבו על עצמכם- כמה הייתם מתרגשים לקבל מתנה שכזו, מי לא רוצה להרגיש אלוף?

 

טווח מחירים

על אף שהגביע מסמל יוקרה, תופתעו לגלות כמה המחיר הוגן ואף נמוך. טווח המחירים מתחיל ב25 ₪ ונע עד ל165 ₪ לגביע היקר ביותר. המחירים אינם כוללים חריטה.

 

ועכשיו – לטקס הענקת הגביע

אם אתם מחפשים את המתנה האישית המושלמת להביע תודה גדולה, הרי שמדובר בגביע אישי. מתנה קטנה עם משמעות גדולה של אלופים! 

ועכשיו – לטקס הענקת הגביע

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חובבי אדרנלין
4 אטרקציות לחובבי אדרנלין

בארצנו הקטנטונת ישנן לא מעט אופציות לאטרקציות, בין אם הן לכל המשפחה, לזוגות, לילדים, וכן – גם לחובבי אדרנלין. אילו אטרקציות מגניבות קיימות לאלו מאיתנו

באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?
באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?

בכל אירוע כמעט יש צורך לארגן הסעה. כל אירוע שאתם מעוניינים שהאורחים יגיעו בזמן, ישתפו פעולה ויהיו רעננים אתם צריכים לארגן הסעה. כמובן שאתם צריכים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם