למה מומלץ לשים מדבקות לזיהוי חפצים כשיש ילדים קטנים בבית

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדבקות שם כבר מזמן לא חייבות להיות רק על מחברות הילדים בבית הספר. מעבר לכלי ארגוני, מסחרי ושיווקי, מדבקות שם עוזרות לנו לעשות סדר ולשמור על סטריליות והיגיינה, על אחת כמה וכמה כשיש ילדים קטנים בבית. ריכזנו עבורכם את השימושים הנפוצים ביותר למדבקות שם בבית עם קטנטנים. קריאה מהנה!

 

של מי הבקבוק הזה?

אחד הדברים שיכולים שלגע הורים הוא חוסר הסדר בפריטים הקטנים של הילדים. למה? מוצצים, בקבוקי שתייה או אפילו צלחת מועדפת יכולים לגרום לבלגן בגדול אם הם לא מגיעים לבעליו הראויים. מדבקות שם הן כלי נהדר לתייג את הפריטים הקטנים ויוצר סדר עצום עבור ההורה.

 

צעצועים לכל דורש

צעצועים הם אחד מגורמי ההתססה הנפוצים ביותר למריבות בין אחים. מה שייך למי, למה הוא משחק בו, צעצוע נהרס – פשוט כאב ראש. מדבקות שם יכולות ליצור סדר בצעצועים ויותר מכך – ללד תא הקטנים שיעור בגבולות ושייכות של רכוש. כשידוע למי שייך כל צעצוע, מתחיל ערוץ תקשורת אחרת במערכת התת משפחתית המיוחדת הזו. משא ומתן, פשרה וקבלה הם רק חלק מהשיעורים שילדים יכולים ללמוד באמצעות מדבקות שם לזיהוי חפצים.

 

אחסון מקרר ומקפיא

כשנולדים ילדים קטנים כשכבר יש ילדים קטנים בבית, כל הבית הופך לנגיש. מהי כוונת המשורר? תארו לכם שאם הבית מקפיאה מחיות שונות של ירקות ומוציאה אותן להפשרה. תיוג פשוט באמצעות שם ואפילו מספיק צבע מסוים יוכל להבדיל את תכולה זו משאר המקרר ולמנוע בלבול עם הילדים הקטנים. מבדקה קטנה שחוסכת טרחה גדולה מאוד.

 

שיעור בעצמאות וסדר

כשכל פריט מסומן בהתאם לשייכותו לילד בבית, אפשר לתת לילדים את האפשרות לסדר את הפריטים שלהם בכוחות עצמם. הכוונה פה היא מלא לתת להם יד חופשית בארגון הדברים שלהם אלא פשוט מאוד, לתת להם ללמוד בעצמם איך לסדר את החפציפ שלהם.

אקט חינוכי זה מצריך בהתחלה השגחת הורים אך בטווח הארוך מדובר בשיעור כל כך יעיל, שיכניס את את הילדים בגיל גדול יותר לתוך שגרת הסידור הקבועה של הבית.

 

מדבקות קטנות ויעילות גדולה

קשה להאמין כמה דברים אפשר לעשות באמצעות מדבקת שם קטנה. אפשר להזמין את מדבקות השם בגדלים שונים ובעיצובים מגוונים לפי מגדר, תחביבים, גרפיקה וצבעים. כל אלמנט במדבקה שיתקשר לדברים שילדכם אוהב, רק יחזקו את הקשר שלו לפריטים המסומנים ולמדבקה עצמם. דרך הזדהות זו ניתן לבנות מערכי הסברה על סדר, ארגון וכמובן שייכות.

מדבקות שם בבתים עם מספר ילדים, פותחות ערוך הידברות אחר בין האחים והאחיות.  ערוץ המבוסס על עובדות אמנם יכול לייצר אינטריגות, אך הוא גם מביא עימו תהליך מובנה של צמיחה ובגרות מחשבתית. כל מה שנשאר לעשו תזה להזמין.

מדבקות לילדים

 

 

 

 

 

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חובבי אדרנלין
4 אטרקציות לחובבי אדרנלין

בארצנו הקטנטונת ישנן לא מעט אופציות לאטרקציות, בין אם הן לכל המשפחה, לזוגות, לילדים, וכן – גם לחובבי אדרנלין. אילו אטרקציות מגניבות קיימות לאלו מאיתנו

באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?
באילו אירועים נצטרך לארגן הסעה?

בכל אירוע כמעט יש צורך לארגן הסעה. כל אירוע שאתם מעוניינים שהאורחים יגיעו בזמן, ישתפו פעולה ויהיו רעננים אתם צריכים לארגן הסעה. כמובן שאתם צריכים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם