איך להפוך יום הולדת למתנה יצירתית

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אין דבר משמח יותר מלקבל מתנה חגיגית ומושקעת ליום ההולדת.

שאלת השאלות היא- איזו מתנה כדאי לקנות? מבין האנשים שמעריכים מתנות ששווין נמדד בכסף, ישנם רבים שיעריכו יותר מתנה שמביעה יצירתיות ומחשבה, כזו שניכר שהשקיעו בה זמן רב ושהיא הוענקה במטרה לסמל משהו ייחודי.

המתנות המרגשות ביותר הן מתנות שנושאות משמעות אישית, מאחר והן פונות לרגש ומעוררות זיכרונות של חוויות חיוביות.

אין ספק שיצירת מתנה יצירתית הופכת למשימה קשה יותר ויותר משנה לשנה, בעיקר כי הרעיונות מצטמצמים ואנחנו צריכים להמציא את הגלגל מחדש.

יחד עם זאת, חשוב לזכור שתוקפה של היצירתיות לא פג לעולם! אז איך ניתן להפוך יום הולדת למתנה יצירתית? לפניכם נקודות חשובות שיסייעו לכם במהלך ההכנות.

 

" מישהו שלח לי מתנות קטנות"- מהי המתנה האולטימטיבית?

המתנה המושלמת צריכה להיות תואמת לצרכים או לתחומי העניין של בעל השמחה. למשל, אדם חובב קריאה ודאי ישמח לקבל איזה ספר טוב שיאתגר אותו, בחורה שחובבת סטייל וטיפוח תקבל בהתרגשות פריט אופנה טרנדי כלשהו, ואילו מישהי שחובבת מתנות סמליות וקיטשיות יותר, תתרגש לקבל דובי ענק שאפשר להתכרבל איתו בלילות. בחירה במתנה המושלמת כרוכה בהבנה של מה מרגש את האדם שלכם, ואיזו מחווה תהיה האידיאלית עבורו.

 

ברכה בחריזה ומתנה שעטופה ביופי של אריזה

התאמתם את המתנה המושלמת עבור יקירכם? נהדר! מה שנותר כעת לעשות, זה להתרכז בדברים הנלווים. כדי להפוך את המתנה שבה בחרתם לייחודית ויצירתית במיוחד, עליכם להשקיע לא פחות מחשבה בברכה שתכתבו. ברכות מושקעות הן ברכות בלתי נשכחות, כאלו שיש משהו ייחודי בסגנון הכתיבה שלהן, ושהן כוללות משהו אותנטי שנכתב מהלב. ברכה טובה יכולה לעורר הרבה אמוציות, ולהזכיר לאדם שלכם כמה הוא נאהב ומוצלח. כמו כן, כדאי לחשוב על דרך יצירתית שניתן להגיש בה את המתנה (קופסאות בצורות מיוחדות, עטיפה עם כיתוב אישי ועוד).

 

בחיים, הכול זה עניין של מיקום

לאחר שסיימתם עם סאגת המתנות, הגיע הזמן לצאת לחגוג! יש לכם אפשרות לקיים את החגיגות במקומות המקובלים- מסעדה, פאב, מסיבה, או אפילו בבית עם חברים. אם אתם רוצים לשדרג את החגיגה ולהפוך אותה ליצירתית במיוחד, כדאי לחשוב מחוץ לקופסא ולחפש מקומות אטרקטיביים. אם האדם שלכם מחובר מאוד לטבע, אפשר לחגוג לו בפיקניק בשקיעה, בזריחה, או אפילו בטיולון בחיק הטבע. אם הוא חובב לחלופין ספורט, תוכלו לקחת אותו לטיול אופניים למרגלות הרים ירוקים. הלוקיישן חשוב לא פחות מכל הנדבכים האחרים של אירועי החגיגה, והוא יכול להפוך את כל היום שלכם לקסום ועוצר נשימה. הזיכרונות שנשמרים נשענים הרבה פעמים על ראות עינינו, ומה טוב שעינינו ייראו ביום ההולדת שלנו, אם לא את הנוף אליו אנחנו הכי מתחברים?

 

קופסאות ארוזות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
בלונים עפים לשמיים
פעילות מצחיקה ליום הולדת 11

יום הולדת 11 היא הזדמנות לארגן עבור כל החברים והאהובים שלנו או של ילדינו יום הולדת מצחיקה, כיפית ובלתי נשכחת. כדי ליצור יום הולדת מוצלחת

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם