לא יוצאים פראיירים: כך תדעו אם צלם המגנטים יכול לעלות לכם פחות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל אחד מאתנו מכיר את הרגע הזה שבו הוא משלם על שירות מסוים וכמה דקות או ימים לאחר מכן, הוא מגלה שהסכום ששולם הוא מוגזם. שכן, ניתן היה לקבל את אותו שירות בעלות נמוכה הרבה יותר. אירע לנו מצב שכזה לפני כמה שבועות עם צלם מגנטים והחלטנו להעלות לרשת מדריך שיציג בפני כל דורש איך לא לצאת פראייר בעת הזמנה של צלם שכזה. הישארו אתנו ותגלו איך תצאו מורווחים. 

 

תכירו קודם את המקרה שהוביל אותנו לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם לבחור בצלם מגנטים עם הצעת מחיר טובה, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב על ידינו לאחר שמצאנו את עצמנו משלמים סכום X לצלם אקראי שהגענו אליו דרך מגנט שמצאנו על דלת המשרד.

כמה ימים לאחר האירוע, שמענו ששפרה, הקולגה שלנו הזמינה צלם אחר שסיפק לה שירות זהה בחצי מהמחיר שאנחנו שילמנו. העובדה הזו הרתיחה אותנו. שכן, היו לנו המון הוצאות על האירוע. זה מצער לשמוע בדיעבד שהייתה לנו אפשר להפחית אותן. החלטנו לכתוב מדריך בנושא כדי להבטיח שאחרים לא יהיו במצב זהה. אם הגעתם לכאן, אתם יכולים להיות בטוחים שתשלמו מחיר הגון עבור שירות מסוג זה באירוע הבא שלכם.

 

לא יוצאים פראיירים – השלב ה – 1 שיאפשר לבחור צלם מגנטים שיעלה לכם פחות

רגע לפני שתצאו לבחור צלם מגנטים  שיעלה לכם פחות, אתם צריכים קודם כל לערוך בירור אודות צלמי מגנטים מומלצים. שכן, חשוב מאוד שתהיו בטוחים שאתם בוחרים בצלם איכותי שמציע לכם מחיר הגון. השילוב בין השניים הוא הכרחי. אתם לא רוצים לגלות שקיבלתם הצעת מחיר נמוכה ושהשירות יהיה בהתאם, נכון?

 

טיפ להגעה אל צלם מגנטים מומלץ

אנו נציג בפניכם בהמשך את השלב ה – 2 שכולל בעצם השוואת מחיר צלמי מגנטים. קודם לכן, עליכם לדעת כי אתם צריכים לערוך בירור ברחבי הרשת אודות צלמי מגנטים מומלצים. רק לאחר שיהיו לכם 3 – 4 צלמים כאלה, תוכלו לעבור אל השלב הבא.

 

לא יוצאים פראיירים – השלב ה – 2 שיאפשר לבחור צלם מגנטים שיעלה לכם פחות

כדי שתוכלו לבחור צלם שעולה לכם פחות, עליכם ליצור קשר עם כל אחד מהצלמים המומלצים שרשמתם לפניכם לאחר שיישמתם את הטיפ שלעיל. תשאלו את הצלם את השאלות הבאות:

  1. מהם השירותים שאתה מעניק?
  2. מה העלות הכוללת?
  3. האם אני צפוי לשלם מעבר במקרים מסוימים?

רק לאחר שתקבלו את הצעת המחיר הכוללת מכל אחד, תוכלו לבחור את הצלם הנבחר. כלומר, את זה שהציע לכם מחיר נמוך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך לא תצאו פראיירים. תיישמו את הטיפים שלעיל ותוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים צלם מגנטים בעלות סבירה.

צַלָם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם