לאילו סוגים של אירועים מתאים המנטליסט?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מנטליסט איכותי מעלה מופע מרהיב לקהלים שונים שיותירו אותם פעורי פה ומרותקים ולכן יש לקחת בחשבון מופע כזה כאשר מתכננים אירוע. לאילו סוגים של אירועים מתאים המנטליסט – על כך במאמר הבא.

 

מה כולל מופע של מנטליסט?

מופע של מנטליסט כולל טריקים ואפקטים הקשורים לתחום הטלפתי כגון: קריאת מחשבות, השפעה על תחושות וחושים, ניווט המחשבה של אדם אחד או קהל שלם, הזזת אובייקטים, בדיחות, הומור והכל באמצעות אינטואיציות, רגשות, קריאת שפת הגוף, הבעות פנים, טון דיבור וטכניקות אותן רכש המנטליסט לאורך השנים. מכיוון שהמעשים שלו אינם ניתנים להסבר והקהל לא מבין כיצד הוא עושה ומצליח לגרום להם לאבד שליטה על המחשבות, המופע מרתק פי כמה מכל מופע אחר.

 

לאילו סוגים של אירועים מתאים המנטליסט?

המנטליסט מתאים גם לאירועים פרטיים וגם לאירועים עסקיים או ציבוריים. כאשר מדובר באירועים פרטיים ניתן להזמין מופע של מנטליסט למסיבת יום הולדת, מסיבת חתונה או יום נישואין, חגיגת בר או בת מצווה, ערב עם החברים, מסיבת רווקים או רווקות וכל אירוע אחר. לאירועים עסקיים מתאים מופע כזה כשרוצים להפיק ערב ללקוחות או ערב חברה, לגיבוש העובדים ומשפחותיהם, לימי כייף ולמסיבות של וועדי עובדים.

גופים ציבוריים כמו עיריות המתכננות ערב המוני לקראת הגיוס לצבא, תערוכות, נשפים ואירועי חוץ ימצאו את המופע כדרך מעולה לרתק את הקהל בכל גיל. ישנם אף מנטליסטים המתאימים לילדים. המופע לילדים הוא מופע קליל וחיובי שלא ילחיץ או יפחיד אותם. בכל אופן, המופע צריך להיות מבוסס על הומור, בדיחות וסקרנות בין אם מדובר על ילדים ובין אם מדובר על מבוגרים. בשני המקרים ניתן לשלב גם קסמים כאשר בוחרים במנטליסט שהוא גם קוסם.

 

איך תבחרו את המנטליסט המושלם?

המנטליסט המושלם הוא זה שיודע להחזיק את הקהל, לשלהב אותו, לרתק ולעניין אותו. הוא צריך למכור חוויה שתשפיע על הקהל לאורך זמן ותעתע אותו. מנטליסט בעל מוניטין והמלצות יהיה האדם האופטימלי למופע.

גם אם המחיר שלו גבוה אך הוא נחשב לאיכותי אסור לוותר עליו. לפיכך, יש להשוות מחירים בין המנטליסטים השונים אך גם לבדוק עליהם חוות דעת והמלצות בפורומים, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות לפני שבוחרים במנטליסט המושלם. בפגישה הראשונה עם המנטליסט ניתן לתהות על קנקנו ולראות האם הוא אדם מיומן ומקצועי.

חשוב לשמוע על תכנית המופע, משך המופע, הציוד הנחוץ למנטליסט, מה הוא מביא איתו ומה אתם תצטרכו לארגן, עלות המופע, כיצד הוא מתכנן לשתף את הקהל במופע וכד'.

ככל שתדעו יותר פרטים, כך המופע יהיה מוצלח יותר ותהיו פחות לחוצים בארגון האירוע. המנטליסט למעשה ידאג לחלק אמנותי ולכם יישאר רק לדאוג לכיבוד ולעיצוב מקום האירוע. לפרטים נוספים הקליקו על הקישור https://yaron-mind.co.il.

 

מנטליסט עם קלף

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם