השכרת ציוד לאירועים – איך בוחרים נכון

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש מגוון עצום של ציוד לאירועים שמוצע להשכרה על ידי חברות שונות. מדריך זה יציג בפניכם את השלבים שתצטרכו ליישם, כדי שתוכלו לבחור את הציוד המתאים ביותר מכל הבחינות. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבצעו בחירה מושכלת בהקשר זה.

 

הקדמה – זוהי רשימת הציוד שתצטרכו לבדוק

בשלב ראשוני זה, נציג בפניכם את רשימת הפריטים שתצטרכו להשכיר לכל אירוע:

  • אוהל
  • שולחנות
  • כיסאות
  • סכו"ם, כוסות וצלחות

בחירה נכונה צריכה להתבצע תוך בירור אודות מספר האורחים שצפויים להגיע למקום. לכן, נבקש מכם לערוך תחילה ווידוא הגעה ולרשום בצד את מספר האורחים הכולל. נסביר שביצוע הליך זה יאפשר לכם להכיר במספר הפריטים הדרוש לכם מכל סוג.

אירועים

שלב מספר 1 – תבדקו איזו חברת השכרה נחשבת לשם דבר בתחום

עכשיו אתם יכולים לצאת לדרך ולערוך חיפוש מקיף ברשת, שיאפשר לכם להבין איזו חברה תספק לכם את הציוד האיכותי ביותר. אנו ממליצים לערוך תחילה חיפוש אקראי ברשת שיוביל אתכם לחברות מוכרות, כמו למשל חברת יהלום – השכרת ציוד.

לאחר שתעשו זאת, תוכלו לרשום את שם החברה בגוגל ולעבור ללשונית הביקורות. זו מרכזת את האינפורמציה העדכנית אודות החברה ומאפשרת לקרוא את חוות הדעת שנכתבו עליה על ידי מי שהזמינו את שירותיה בעבר.

 

שלב מספר 2 – תעיינו בקטלוגי החברה

זה הזמן להיכנס לאתר של החברה שבחרתם, כדי שתוכלו לעיין בקטלוג ציוד ההשכרה שלה. כך שאם פעלתם בהתאם להמלצה שלנו ונכנסתם לאתר של חברת DIAMOND, נותר לכם רק להיכנס לקטגוריה המתאימה ולבדוק מהם הדגמים שמוצעים בה.

כך שאם עיינתם בקטלוג השולחנות, תצטרכו לבחור בשולחן המתאים לכם ביותר מבין המגוון, כאשר ההיצע נע בדרך כלל בין שולחנות בופה, שולחנות אוכל רגילים ושולחנות בר. בסיום העיון, תצטרכו לרשום את הפרטים הבאים בקובץ מסודר שיועבר בהמשך לנציג מטעם החברה:

  • שם הפריט הנבחר (בתוספת ברקוד במידה ויש)
  • מספר הפריטים הדרושים

כך שאם בחרתם למשל בשולחן מלבני, תצטרכו לכתוב את שם הדגם ולציין שאתם מעוניינים ב – 40 שולחנות.

 

שלב מספר 3 – תבחרו את הציוד המתאים בתוספת אקסטרה קטנה

סביר להניח שעברתם כבר על הקטלוגים השונים ורשמתם את כל הפריטים הדרושים לכם. בשלב זה תצטרכו להוסיף אקסטרה קטנה לכל קטגוריה. כך שאם בחרתם למשל להשכיר 40 שולחנות, תצטרכו להוסיף עוד 2. הרי לעיתים מתגלה במהלך האירוע שיש צורך בשולחנות נוספים, כך שמומלץ להוסיף פריט או שניים שיהיו זמינים עבורכם במידת הצורך.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז בפניכם את האינפורמציה שתאפשר לכם לבצע השכרת ציוד לאירועים על הצד הטוב ביותר. כעת אתם יכולים להתחיל בהליך, בהתאם לסדר שהוצג לעיל, כדי שתוכלו להמשיך בארגון האירוע שלכם.

אירועים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מִקרֶה
הפקת האירוע המושלם מא' ועד ת'

תכנון והפקת אירוע מוצלח מצריך הקפדה על פרטים וגישה שיטתית. מהתכנון והקונספט ועד לביצוע, כל שלב ממלא תפקיד מכריע בהבטחת חוויה בלתי נשכחת למשתתפים. במאמר

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם