השכרת יאכטות לשייט רומנטי

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם כשאתם מדמיינים שייט רומנטי, אתם מדמיינים מוסיקה נעימה ברקע, בריזה נעימה בשיער, כוס יין אדום ביד, מפרש לבן על רקע ים כחול, עם מי שאתם אוהבים – אתם ממש צודקים. שייט רומנטי על יאכטה יכול להיות כל אלה ואף יותר. אם גם מבחינתכם הרומנטיקה עדיין לא חלפה מהעולם, אתם ודאי מחפשים מדי פעם רעיונות לבילוי רומנטי. שייט רומנטי על יאכטה קטנה לזוג, עם סקיפר מוסמך אחד, מוסיקה טובה וכוס יין, היא רעיון מושלם.

למי מתאים שייט זוגי על יאכטה?

שייט רומנטי בלב ים מתאים מאוד לחובבי הטבע ולאוהבי הים, אך לא רק להם.

כל מי שמחפש בילוי מקורי, מרגש, מפתיע וגם אלגנטי ויוקרתי – ימצא את מבוקשו בשייט כזה.

אוהבי הים יודעים, שרק דבר אחד יכול לנצח את הבילוי על החוף והוא שייט ביאכטה.

שייט נתפס בעיני רבים כבילוי רומנטי – אפילו לפני שהוסיפו אליו את היין והמוסיקה. בתרבות המודרנית, שייט על יאכטה מסמל חופש, יוקרה ואפילו עושר.

למרות כל זה, שייט רומנטי על יאכטה זוגית, הוא דווקא בילוי שאפשר להשיג גם במחיר שווה לכל נפש.

יאכטה זוגית יכולה להיות כלי שייט קטן יחסית, שיש לו משיט אחד, המפנה את הזמן ואת תשומת הלב של הזוג להנאה מהחוויה ומהשהיה המשותפת על פני המים.

מכיוון שמדובר בכלי שייט קטן יחסית וברוב המקרים השייט מתקיים בתנאי ים שקט ורגוע, הסקיפר יכול להרשות לעצמו לדאוג לכל מה שהזוג מבקש ולעזור להם לקבל בילוי רומנטי אידיאלי.

בילוי כזה יכול להתאים להצעת נישואין, או ליום נישואין וגם ליום האהבה, כשמזמינים מראש שייט לשעת השקיעה ומקבלים נוף משגע של שמיים כתומים מעל ים כחול.

נמל

למה לבחור שייט רומנטי על פני צורות בילוי אחרות?

שהיה בלב הים מאפשרת ניתוק מוחלט מהשגרה וחוסכת לכם את הנסיעה לחו"ל. שייט כזה אפשר לקבל כמעט בכל מקום בארץ – לאורך חופי הים התיכון, או במפרץ אילת וגם בכינרת, כך שלא משנה מהיכן אתם בארץ – צפון, דרום, או מרכז – יש לכם אסקפיזם רומנטי ומקורי ממש ליד הבית.

תוכלו להזמין ארוחה מפנקת למהלך השייט, או לצאת בסוף השייט לארוחה זוגית במסעדה, שתספק לכם סיום מושלם ליום מקסים.

מרכז השייט – יאכטות להשכרה, מציע מגוון של יאכטות לסוגי שייט שונים וחבילות שונות ומגוונות של חוויה מיוחדת במינה של הפלגה על יאכטה במימי הים התיכון, או מפרץ אילת ואפילו בכינרת. הצוות המקצועי של המרכז ילווה אתכם לאורך כל השייט ויוודא שתהיה לכם חוויה קסומה ונעימה.

תוכלו לבחור הפלגה בלבד, או להוסיף לה מסאג' מפנק על גבי היאכטה, לסיים את ההפלגה ברכיבה על סוסים לאורך החוף או להזמין ארוחה מפנקת במהלך השייט. פנו אלינו ונשמח להתאים לכם את החוויה המושלמת בשבילכם..

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
אוהל גדול
אוהל אבלים להשכרה

אין הרבה מצבים מורכבים להתמודדות כמו הרגע שבו מודיעים לנו על פטירתו של אדם יקר או הרגע שבו אנחנו רוצים לעשות לו אזכרה מכובדת בכל

הסבר שימור במגפון
מה עדיף לקנות או להשכיר מגפון?

מתלבטים לגבי רכישה או השכרה של מגפון? במאמר הבא ננסה לענות על השאלה ולהעניק לכם יתרונות וחסרונות להשכרה ולמכירה, כל זאת על מנת שתוכלו להגיע

דובי
מתנפחים להשכרה

כאשר אנו צריכים למצוא אטרקציה לכל אירוע שהוא, מתנפחים להשכרה יכולה להיות אפשרות מעולה עבורנו. מעבר למגוון האפשרויות הרחב והיתרונות הרבים שמתנפחים להשכרה מביאים איתם,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם