הפתעה מושלמת ליום הולדת – אמן חושים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יום הולדת יש רק פעם בשנה. לכן, פעמים רבות אנו חפצים לתכנן עבור קרובנו את חגיגת יום ההולדת המושלמת. לא פעם בעת התכנון אנו נתקלים במחסום יצירתי, ואיננו יודעים כיצד לתכנן הפתעה שתענה על כל הציפיות. באם אתם נמנים על אובדי העצות, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא.

 

מתנה – לא רק פריט מוחשי

רבים מאתנו מחפשים מתנה עבור קרובנו לחגיגת יום ההולדת, אך דבר שכדאי לזכור, היא כי המתנה אינה חייבת בהכרח להיות פריט מוחשי, אלא יכולה להיות מתנה חווייתית עבור החוגג וכן עבורכם. הסיבה לכך היא שבסופו של יום, אין כמו חגיגה המשאירה אחריה חוויות משותפות וזיכרונות טובים.

אחת מן האפשרויות העומדות בפניכם, בעת חיפושכם אחר ההפתעה המושלמת ליום ההולדת, היא הזמנת אמן חושים.

 

אמן חושים – מי הוא?

אז למי מאתנו שאינו בקיא ברזי המקצוע, נסביר תחילה מי הוא אמן חושים. אמן חושים הוא איש מקצוע אשר משתייך לעולם המנטליזם. עולם זה מתמקד בעיקרו בחוויה והוויה של הקהל לו מתבצעת ההופעה.

במופעיהם של אמני החושים מוצגים שלל מייצגים מיוחדים, החל ממופעי זריזות ידיים, וכלה בקריאת מחשבות של המשתתפים בחגיגה. אמן חושים משלב במופעו את משתתפי החגיגה באופן פעיל במופע עצמו, ומכאן, שמעניק חוויה פעילה ומהנה, הנחקקת בזיכרון החוגגים.

חלק מהופעתו של אמן חושים הוא מיצג טלפתיה. האמן משתף במופע מתנדבים מן החוגגים ומקיים תרגילי מחשבה וטלפתיה עמם. מיצגי הטלפתיה יכולים להיות גם פיזיים ולא רק בהיבטים מחשבתיים.

 

הומור – זאת לא מילה גסה

מלבד העובדה כי מופעו של אמן החושים שיתופי, פעיל ומפעיל, מופעים אלו מלווים בהומור רב ובנינו, אין כמו הומור בחגיגה. מופעים אלו מלווים באווירה חיובית והומוריסטית ומסתיימים בהופעה מדהימה המשאירה את כלל המשתתפים בחגיגה פעורי פה.

 

אז, למי זה מתאים?

אם בעבר היה נהוג ומקובל להזמין לחגיגת יום ההולדת ליצן או קוסם, לא כך הדבר כיום. הזמנת אמן חושים לחגיגת ימי הולדת צוברת תאוצה בשנים האחרונות, זאת בשל העובדה שמופע זה גמיש ויכול להתאים לכלל הגילאים ולכל הסיבות לחגוג.

כמו כן, מופע זה מהווה אטרקציה מהנה בעיקר בשל חווית המשתתפים הלוקחים חלק פעיל ומרכזי במופע.

אם בשנים עברו, חגיגות ימי ההולדת היו שייכות לילדים, הדבר שונה לחלוטין כיום. לא מעט מבוגרים רוצים אף הם לחגוג את יום הולדתם – ובגדול.

הזמנת אמן חושים מהווה פתרון מושלם לחגיגת יום הולדת, חגיגה משפחתית או כל אירוע חברתי כזה או אחר העולם על רוחכם וכן לכל קהל יעד. הופעת אמן חושים מהווה אטרקציה מקורית וחדשה, שתהפוך את האירוע שלכם לייחודית, יוצאת דופן וללא ספק – בלתי נשכחת.

 

אמן חושים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם