הפקת אירוע חברה האם יש הגבלה בכמות המוזמנים וכמה זה עולה?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשמדובר על אירוע חברה הוא צריך לכלול את כל העובדים בחברה בלי יוצא מן הכלל.

יחד עם זאת יש הגבלה על התקציב.

האם היא משפיעה על כמות המוזמנים? כמה אירוע חברה יעלה? התשובות במאמר הבא.

 

כיצד להפיק אירוע חברה בזול?

אם אתם מתכננים אירוע חברה תצטרכו לכלול את כל עובדי החברה באירוע כדי לא לפגוע ברגשותיהם, גם אם התקציב שלכם נמוך. ההגבלה בהתאם לתקציב תיעשה בין אם תחליטו להזמין גם את בני או בנות הזוג של העובדים לאירוע. ביחד עם זאת, כיום ניתן להפיק אירועי חברה בזול ללא הגבלה על כמות המוזמנים וללא תלות במקום. איך עושים זאת? ניתן להשכיר אוהל לאירוע ולמקם אותו בכל מקום בו תבחרו ולקבל ערך מוסף של אירוע בטבע. ניתן להשכיר אוהלים בגדלים ובעיצובים שונים ולמקם בתוכם שולחנות וכיסאות, במה, עמדת די ג'י, שירותי קייטרינג, מערכת הגברה ואודיו, מסך ברקו ומקרן להקרנת מצגת או סרטונים, לשלב אטרקציות שונות ולהפוך את הערב למושלם. באתר של is tent ניתן להשכיר אוהלים בין 900-1,500 ₪ בהתאם לגודל ולחסוך עלויות של השכרת מקום כמו אולם או גן אירועים.

 

כמה מוזמנים נכנסים לאוהל?

ישנם אוהלים המיועדים ל-30 איש ואוהלים ל-100 איש ולכן אין הגבלה על כמות המוזמנים לאירוע חברה בהתאם לגודל האוהל. היתרונות של אוהלים להשכרה הוא הנוחות והמיקום שלהם ללא צורך של תלות בסגירת מקום יקר מראש. יתרה מכך, ניתן להפיק בהם אירועים בכל השנה. בקיץ הם מעניקים פתרונות הצללה ומידה ובוחרים באוהל סגור ניתן להכניס אליו מערכת מיזוג אוויר או מאווררים. בחורף ניתן להשכיר פטריות חימום ולקבל מכסה אטום לגשם ששום טיפת גשם לא תחדור אליו. גם האפשרות לעצב אותם על פי הקונספט של האירוע היא יתרון חשוב. ניתן לעצב במחצלות, פופים ופינות ישיבה נוחות, כיסאות בר ודלפקים, שולחנות עם כיסאות מסביב וכל צורה בה תבחרו. בנוסף, השכרת הציוד הנלווה במקום אחד תחסוך לכם הרבה כסף, זמן והתרוצצות.

 

איזה ציוד נלווה ניתן להשכיר לאירוע חברה?

במידה והאירוע מתקיים בשטח, בפארק, ביער או סמוך לים, חשוב להשכיר גנרטור עם הספק חשמלי שיתאים למוצרי החשמל ולהפעלת התאורה באירוע. על מנת לקרר מזון או שתיה תוכלו להשכיר בזול מקרר. לפינת הקפה תוכלו להשכיר מיחם גדול וכמובן כיסאות, שולחנות מתקפלים, מצננים, מזגנים וכד'. ככל שתקפידו להכין רשימה מסודרת של הצרכים שלכם להפקת ערב חברה, כך האירוע יהיה מאורגן טוב יותר. כמו כן, האפשרות להזמין הכל במקום אחד תוזיל את עלויות האירוע באופן משמעותי מבלי צורך להגביל את כמות המוזמנים. במידה ויש לכם תקציב תוכלו לשלב גם אטרקציות שונות, דוכני מזון ועוד.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם