הכל על הכרויות במהלך הקורונה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העולם כפי שהכרנו אותו השתנה מאז נכנסה הקורונה לחיינו.

כל היבט בחיים השתנה כמעט לבלי הכר ובמיוחד בתחום ההיכרויות, אפשר לראות שההגבלות שהגיעו יחד עם הקורונה מאלצות את כולם ליישר קו ולשנות את הגישה.

אבל אפילו הקורונה לא תעצור את עולם ההיכרויות התוסס ואת הפנויים – פנויות המעוניינים בזוגיות.

אז איך השפיעה המגפה על עולם הדייטינג ואיך אפשר להמשיך להכיר בני זוג פוטנציאלים למרות הכל?

 

שינויים ללא הכר בתחום ההיכרויות

אם יש תחום אחד שנגיף הקורונה שינה לבלי הכר הוא התחום החברתי.

כל מפגש חברתי מתנהל בימים אלה תחת מערכת כללים חדשה ומאולצת, שאינה מאפשרת מגע, או אפילו קרבה.

במרבית המקרים צריך גם להסתובב עם מסיכה, כך שאפילו לראות את הפנים של האדם שנפגשים איתו, זו משימה למקצוענים בלבד.

 

הכרויות וקורונה – שידוך משמיים?

אפשר להבין כיצד תחום ההיכרויות, שהוא תחום מורכב ורגיש מאין כמותו גם ככה, הפך לתחום מאתגר עוד יותר, עם ההגבלות הנדרשות במצב החדש.

אם עד היום יכולתם להיפגש בפלטפורמות שונות לפנויים-פנויות ולהכיר אנשים כמותכם, שמחפשים זוגיות, הרי שהיום כבר אי אפשר לקיים אירועים מסוג זה, שבהם נפגשים במקום אחד מספר גדול של אנשים זרים, לצורך יצירת קשרים ואולי אפילו מערכות יחסים ארוכות טווח.

 

במיוחד עבור אלה מביניכם שפחות מרגישים נוח לצאת לדייטים אינטימיים עם אנשים זרים, או להכיר אנשים חדשים בפלטפורמות אינטרנטיות, כמו אתרי הכרויות, אפילו כשמדובר באתרי הכרויות בחינם, אין ספק שהמצב החדש מאתגר במיוחד.

 

הכרויות בימי קורונה – יש גם יתרונות

לצד רווקים המעידים על הקושי בפגישות זום ובחזרה לשימוש באתרי הכרויות, אפשר לשמוע גם קולות אחרים, המספרים על האטת הקצב המבורכת, המאפשרת לרציניים במגרש להקדיש את הזמן הדרוש באמת להכרות מעמיקה עם בני/בנות זוג פוטנציאליים.

גם האינטימיות עולה שלב, כאשר דייט ראשון מתקיים בזום, ללא קולות הרקע של בית הקפה, מבטים סקרניים והמבוכה שנלווית לתהליך המתרחש בסביבה הומה מאדם.

לא מעט רווקים מספרים גם שהאפשרות לקיים דייט ראשון בזום, חוסכת מפחי נפש, כאשר הדייט לא מתקדם כל כך טוב – יותר קל לקצר את הפגישה ולעבור הלאה בלי להיפגע ואפילו בלי לבזבז כסף.

כך אפשר לבחור בראש שקט את האנשים המתאימים להמשך דייטינג מוצלח ולהחליט עם מי באמת רוצים להיפגש.

 

לסיכום

תלוי כמובן את מי שואלים, אבל נראה שהתקנות החדשות שהגיעו בעקבות נגיף הקורונה דווקא היטיבו עם עולם ההיכרויות בישראל.

הרציניים שביניכם מעידים שקל יותר לסנן את האנשים הפחות רציניים, תחושת הביטחון לפני הדייט גדולה יותר, מפני שאין צורך בחשיפה ציבורית בנוסף על פגישה ראשונה עם אדם זר לצורך יצירת זוגיות. הלחץ יורד והאפשרות לבחור את האדם המתאים דווקא השתנתה לטובה.

אז אם מדברים על לעשות לימונדה מהלימון – אתם יכולים למזוג לעצמכם כוס שתיה קרה ולהתיישב מול מסך המחשב – אולי דווקא שם תמצאו את הזוגיות הבאה שלכם.

שני אנשים מתכתבים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם