הילדה הגיעה לגיל מצוות? כך תפיקו לה בת מצווה בלתי נשכחת!

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ההתרגשות בשיאה כשהילדה שלכם הגיעה לגיל מצוות? עם שמוליק חזן, צלם בוק בת מצווה מקצועי, תוכלו לנצור לתמיד את הגיל הנפלא של המעבר מילדות לבגרות במזכרות מצולמות באיכות גבוהה ולהפיק לה בת מצווה בלתי נשכחת  גם עבורה וגם עבור כל המשפחה. 

 

גיל המצווה

בכל עדות ישראל מקובל לחגוג באופן טקסי ומכובד את המעבר מגיל הילדות לבגרות של הילדות הצעירות עם הגיען לגיל 12. את בת המצווה היה נהוג בעבר לחגוג על טהרת הנשים בלבד, כאשר הנערה הולבשה לבן לציון הטוהר שלה ופרחים כסמל לפריחת הנעורים שלה ולמעשה 'התקבלה' רשמית לעולם הנשים והפכה לאישה קטנה.

כיום נהוג לחגוג בהוד והדר את טקס בת המצווה ולהכין אלבום מיוחד הנקרא בוק צילומי בת מצווה כדי לנצור את התקופה המשמעותית הזו בחייה של הילדה ההופכת לנערה.

מצווה

שמוליק חזן – צלם בת מצווה

כדי לתעד כהלכה את האירוע המרגש, שמוליק חזן, צלם מנוסה ומקצועי בעל עין טובה ילווה אתכם לאורך כל האירוע, תוכלו לבחור בין צילום וידיאו, סטילס, צלם מגנטים לבת מצווה או כל השלושה יחדיו, וכמובן גם צילומי בוק בשטח הפתוח בכל מקום שתבחרו, ליד הים, בחורשה נאה, בפארק או באיזור קסום אחר לבחירתכם עם הילדה ועם כל משפחתה ולאחר מכן תוכלו לבחור בין אלבום דיגיטלי לבין אלבום מודפס באיכות גבוהה מאד או שניהם יחדיו.

לפני המפגש עם הילדה תיערך היכרות מקדימה להכרת עולמה של הילדה, התחביבים והעיסוקים החביבים עליה, תכנון יום הצילומים, הבגדים והאביזרים ובחירת לוקיישן מתאים. לרוב, הצילומים יערכו בשעת אחר הצהריים ועד לשקיעה כדי ליהנות מן האור הרך והיפה ויימשכו מספר שעות עד לרדת החשיכה במקום שבו בחרתם לצילום.

 

מה צריך בשביל בוק בת מצווה?

בעקרון, לא צריך לקנות או להוציא כספים על אביזרים ודברים מיוחדים, לכל ילדה יש את סט הבגדים האהובים עליה בהם היא מרגישה הכי נוח בעולם, התחביבים והעיסוקים שהיא הכי אוהבת כמו למשל מחול, רכיבה על סוסים, יצירה, מוסיקה, ספורט ועוד אשר אותם נעמיד במקום המרכזי בבוק ונצלם אותה איתם כדי להביע כמה שיותר את האופי הייחודי שלה, היופי הפנימי והחיצוני שלה ומיוחד רק לה.

מצווה

הפקת בת מצווה מושלמת עם צלם מיומן

כדי שגם כלת בת המצווה שלכם תהיה מאושרת ומסיבת בת המצווה תהיה מושלמת, הזמינו רק צלם מקצועי ומיומן המנוסה בעבודה עם נערות צעירות אשר מעניק לכם שירות מלא של צילום האירוע עצמו במגוון דרכים לבחירתכם, צילום בוק בטבע של הנערה ומשפחתה והכנת מזכרות בלתי נשכחות כגון אלבום בוק מהודר ומגנטים לחלוקה לאורחים כדי שתוכלו לנצור את המאורע המיוחד ולהתרגש בכל פעם מחדש מהתמונות המרהיבות ומהאוירה השמחה.

ילדה הגיעה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם