3 הדפסות מיוחדות לאירועים ואטרקציות

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בת המצווה מתקרבת? מתכננים להדפיס הזמנות מקוריות ומפתיעות לחתונה? יום הגיבוש לעובדים מצריך הזמנות שיעוררו באזז והתלהבות במשרד? נראה שאתם זקוקים לאפשרויות הדפוס המתקדמות והמומלצות ביותר לאירועים. אז מה תוכלו ליצור? מה ישדרג את האירוע שלכם? ומה בכלל מדפיסים? הכל כאן:

 

דפוס ואירועים: שני תחומים שמשלימים זה את זה

תחום הדפוס בישראל נחשב למפותח במיוחד, כאשר את הטכניקות הישנות החליפו מכונות מתקדמות הפועלות בטכנולוגיות חדשניות ובמקביל, מסורת הדפוס שעברה מאב לבן בבתי הדפוס השונים הביאה ליצירת מיומנות מדהימה בעבודה עם חומרים שונים וגם קהלים או צרכים שונים, בעלי בקשות לא סטנדרטיות.

תחום האירועים נחשב לאחד התחומים הקרובים ביותר לליבה של תעשיית הדפוס הישראלית. כל זוג שמתחתן, אירוע של מפעילת ימי הולדת וגם מועדים מיוחדים מיום העצמאות ועד פתיחת שנת הלימודים מתקשטים בהדפסות מיוחדות שהולמות את האירוע, מוסיפות צבעים, סגנון ואמירה ולעתים גם מכווינות את הקהל.

 

הזמנות או לא להיות

סוג ההדפסה המיוחד הראשון ברשימתנו, הוא איך לא – ההזמנה. בין אם זו הזמנה לברית ובין אם מסיבת פרידה לעובד מסור ואהוב, ההזמנה לעולם תהיה אינפורמטיבית יותר מאשר משעשעת בלבד. כמובן שהיא תוכל לכלול רעיונות יצירתיים ככל העולה על רוחכם, לשלב תמונות, משפטים, צבעים ואלמנטים שונים, אך חשוב שיופיעו בה כל הפרטים האפשריים.

כיום נהוג ליצור הזמנות לאירועים משמחים באמצעות דפוס שנשען על דוגמאות רקע או פטרנים שונים, מה שמעניק אווירה שמחה יותר להזמנה וגם יוצר תחושה אופטימית ושמחה, המתקשרת מאותו הרגע אוטומטית לאירוע המתקרב.

 

רולאפים בכל הגדלים

רולאפ הוא הדרך לסמן לאחרים שכאן אתם נמצאים ואחת מיכולותיו המופלאות ביותר היא לשמש כסוכן מכירות מעולה ללא מאמץ. לרולאפ יש מראה מושך הודות לגובהו ולכן הוא יהיה הבחירה של אנשי מקצוע רבים, של חנויות או דוכנים שרוצים להתבלט בשטח ולמשוך אליהם קהל.

רולאפ שהודפס במקום מקצועי ומכיל צבעים בולטים ומסר קליט ומעניין, יגרום לאנשים להביט בו לאורך זמן וייתכן שגם לבצע את אחת הפעולות שאליהן הרולאפ כיוון, כמו כניסה לאתר והשארת פרטים, מעקב ברשתות החברתיות או שמירה של פרטי ההתקשרות.

 

מגנטים, מגנטים בכל מקום

הם מזוהים מאוד עם כל חתונה ומקשטים את המקרר שלנו באהבה. אלא שהמגנטים ממש לא חייבים להסתפק רק בחתונות ולמעשה, הם יכולים לתפקד כמזכרת יפה, צבעונית ומקסימה מכל כנס או אירוע עובדים, ממסיבת הסיום של ילדי התיכון או בית הספר ואפילו כמתנה קטנה ומעוצבת למשתתפים בהשקה של חנות, יום הולדת פרטית או ככרטיס ביקור מושלם.

המגנטים יכולים להכיל אלמנטים מלאי הומור, צבע, מידע ועניין, מה שלבטח יוביל אותם למקום בולט על המקרר. בנוסף, מומלץ להשתמש במגנטים ככלי שיווקי, מאחר והם נמצאים בגובה העיניים ובמקום בולט מאוד בבית. לדוגמאות קודמות והשראה חדשה, היכנסו לאתר https://www.isragraph.co.il.

 

מכונה בבית דפוס

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם