האם זה רעיון טוב להביא משחק נינטנדו לאירוע יום הולדת

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות ישנה תחרות סמויה בכל הנוגע לעריכת ימי הולדת. הדבר בא לידי ביטוי בימי הולדת של אנשים בכל הגילאים, החל מגיל ינקות ועד גיל זקנה. כולם רוצים לערוך את יום ההולדת הייחודי והמהנה ביותר. במדריך הנוכחי בחרנו לברר האם ביצוע הזמנה של משחק נינטנדו ליום הולדת עשוי להיות רעיון טוב או שמא, מתכון לאסון. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שעלו בנושא.

 

איך הגענו בכלל למסקנות בנושא?

אתם בוודאי מבינים שמדובר כאן במדריך שמצריך עזרה של גורמים חיצוניים. שכן, אנחנו לא יכולים להגיד לכם על דעת עצמנו אם זה רעיון טוב להביא משחק נינטנדו לאירוע יום הולדת, מכיוון שטרם נכחנו באירוע שכזה. כדי לבדוק את התשובה לשאלה המתבקשת, פרסמנו סקר קצר ברחבי הפייסבוק ושאלנו אנשים בכל הגילאים מה דעתם בנושא. פנו אלינו לא פחות מ- 122 אנשים שמסרו את דעתם ואפשרו לנו להגיע למסקנה שתופיע בפניכם בהמשך.

 

אין תשובה חד משמעית לשאלה

ובכן, היינו בטוחים שנקבל תשובה החלטית אחת בנוגע להזמנה של נינטנדו משחקים ליום הולדת. פשוט כי אם תשאלו לדעתנו, נאמר לכם שמדובר ברעיון מקורי ביותר. אנחנו היינו שמחים להגיע לאירוע שבו יש גישה למשחקים הללו באופן חופשי. אבל מה לעשות שאנחנו לא ענינו על השאלה המתבקשת, אלא 122 אנשים אחרים. לאחר שהם שלחו את המענה על הסקר, שכלל שאלות כלליות אודותיהם, הבנו שהתשובות מתחלקות לכמה קטגוריות.

 

ובכל זאת, האם זה רעיון טוב להביא משחק נינטנדו לאירוע יום הולדת?

התכנסנו כאן היום כדי לתת לכם תשובה לשאלה שנכתבה לעיל. כדי לא לסבך אתכם ביותר מידי פרטים, פשוט נציין בפניכם 2 תשובות שניתנו לנו בעקבות הסקר. נציין תחילה שעל הסקר ענו אנשים שעונים על קריטריונים שונים, למשל:

  • אנשים בגילאים שונים
  • אנשים שעוסקים במקצועות שונים
  • אנשים ממין שונה (גברים ונשים)
  • אנשים עם תחביבים שונים

2 התשובות העיקריות שקיבלנו היו:

  1. כן, לחלוטין!
  2. לא, ממש לא

 

מה המסקנה בעצם?

מרבית העונים על הסקר שציינו שלדעתם, הזמנה של משחק נינטנדו הינו רעיון טוב היו גברים בכל הגילאים. מספר מועט מאוד של גברים ענה תשובה שלילית. לעומת זאת, מתברר שיש רוב נשי שענה שאין זה רעיון טוב כלל להזמין משחק נינטנדו לאירוע יום הולדת. הממצאים הללו הביאו אותנו למסקנה שצריך לבדוק מראש מיהם המוזמנים שלכם. אם יש לכם רוב גברי, כדאי שתזמינו את המשחק. אם יש לכם רוב נשי, כדאי שתשאלו את המוזמנות לדעתם לפני שתזמינו את המשחק. שכן, אולי הן יפתיעו אתכן עם תשובה חיובית.

 

כמה מילים לסיום

עכשיו אתם יודעים אם זה רעיון טוב להביא משחק נינטנדו לאירוע יום ההולדת שלכם ואם כן, ידוע לכם איך לעשות זאת.

ילד משחק

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם