5 דרכים מעניינות לחגוג את בת המצווה של הבת שלכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בת מצווה זה אחד האירועים המיוחדים ביותר שיש – זה היום בו הבת שלכם עוברת מהילדות לבגרות.

לכן, כדי לחגוג לה יום זה בצורה בלתי נשכחת, כדאי מאד להשקיע, ולחשוב על רעיון מיוחד.

אנחנו פה כדי לעזור לכם לחשוב על הרעיונות המעניינים ביותר שיש.

 

הדרך הקלאסית – מועדון

רוב הבנות רוצות לחגוג את בת המצווה שלהן במועדות, וזה לא מקרי. במועדון, גורמים לילדה להרגיש הכי מיוחדץ בעולם, ומרעיפים עליה שפע של תשומת לב. כל הילדים נהנים ולכן האירוע הוא בלתי נשכח. עם זאת, חשוב לבחור במועדון שבאמת משקיע בהפקה ובאירוע. מועדון מומלץ לבת מצווה בראשון לציון, עושה אירועים שכאלו, ולכן כדאי לבת מצווה.

היופי במועדון זה שאפשר לגוון, אפשר לבחור אוכל מיוחד, משחקי מיוחדים ושירים מיוחדים. כך, גם אם כל הילדות עושים במועדון את בת המצווה, ניתן לבחור בכל זאת דרך ייחודית שתנציח את המאורע. בנוסף, מאחר שהאופציות הן כה מגוונות, ניתן לקלוע לטעם של כל ילדה וילדה.

לפני שאתם בוחרים מועדון, בדקו אילו אפשרויות הוא מציע. אם האפשרויות מגוונות, והמועדון נראה אמין, כדאי לבחור בו. אם אין הרבה אפשרויות, המשיכו לחפש מקום אחר.

 

בריכה

גם בריכה זו דרך מעולה לחגוג את בת המצווה. שכרו מקום עם בריכה, בו הילדים יוכלו להיגנס למים ולשחק, ורק לאחר מכן יהיה החלק של הריקודים והמשחקים. אירוע שכזה מתאים לילדים שפחות נהנים מריקודים, ויותר נהנים ממשחק יחדיו במים.

 

פיינטבול

משחק פיינטבול הוא משחק בו הילדים יורים אחד על השני בכדורי צבע. בדרך זו כל הילדים משחקים ביחד, נהנים ומתגבשים. עם זאת, שמו לב שבפיינטבול תשומת הב שתקבל חוגגת בת המצווה קטנה יותר, וזהו שיקול חשוב, זאת משום שבסופו של יום האירוע הוא בשבילה.

 

קריוקי

יש הרבה מקומות כיום שמארחים ערבי קריוקי, לקבוצת חברות שאוהבת לשיר ולרקוד, זו דרך מעולה לעשות שמח! שימו לב שאירוע כזה מתאים לילדות שרוצות לעשות אירוע מצומצם. עם זאת, גם אירוע מורחב ניתן לעשות בקריוקי, פשוט לא כולם יקבלו את ההזדמנות לשיר.

 

סדנת שוקולד

אם בחרתן באירוע מצומצם, סדנת שוקולד לכל החברות יכולה להיות אפשרות מושלמת. כל אחת יוצאת עם תוצר, וגם ההכנה ביחד מאד מהנה וטעימה. גם אופציה זו לא כל כך מתאימה לאירועים מורחבים

 

חשוב מאד

זכרו שלמרות כל האפשרויות שהצענו לכם פה, הדבר החשוב ביותר בארגון אירוע בת המצווה הוא לשמח את הבת שלכם. הקשיבו לה ולרצונות שלה, ואל תעשו דברים כדי לפצות על האירוע שמעולם לא היה לכם. זכרו שאם תלכו לפי הדרך שלה, היא תהיה שמחה, ולא תשכח את אירוע בת המצווה שלה אף פעם.

רחבת ריקודים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם