דוכן סביח לאירועים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ארגון אירועים הפך בעשורים האחרונים, ובמיוחד בשנים האחרונות, לתחום מושקע ומקצועי, הדורש חשיבה יוצאת דופן ומקורית. לא עוד זר פרחים, עדת יום הולדת וכיסא שעליו יושבים חתן או כלת השמחה, המורמים אל על מספר פעמים כמספר שנותיהם ועוד אחת לשנה הבאה. כיום שולטים בכיפה הרצון של בעלי האירוע והמארגנים שלו ליצור משהו ייחודי ושונה מצד אחד, וההיצע האדיר של אמצעים, אטרקציות ומזון ייחודיים, המאפשרים לייצר את האווירה הרצויה ואת האפקט הרצוי. אחת הדוגמאות למבצר ולשימוש בו, הינה ארגון דוכני מזון לאירועים, בסגנונות שונים בהתאמה לסוג האוכלוסייה המשתתף באירוע. אחד הדוכנים שהפכו לפופולאריים בשנים האחרונות, הינו דוכן סביח לאירועים, המשדרג כל אירוע והופך אותו למשהו אחר, ייחודי ומעניין. מהו בעצם דוכן סביח? מדוע הפך הסביח, ומכאן גם דוכן הסביח, למרכיב חשוב באירועים מסוגים שונים? היכן ניתן לקבל סיוע בארגון אירועים איכותיים מעניינים? להלן התשובות.

ציור של טבח

מה זה בעצם דוכן סביח

מי שלא יודע מהו סביח, יקבל בשורות הבאות הסבר קצר אבל ממצה, על מנה ספציפית שהפכה עם השנים לחלק בלתי נפרד מהתפריטים הן במסעדות פועלים פשוטות והן במסעדות יוקרה, אירועים וכנסים יוקרתיים. המאפיין של הסביח הוא הפשטות הרבה של המנה הזאת, והקלות הרבה שבה ניתן להגיע לתוצאות טובות וטעימות במיוחד.

המקור של המאכל המוכר לכולם כיום בשם "סביח", הוא ארוחת הבוקר העיראקית המסורתית. הארוחה כאמור מכילה חצילים, ביצים קשות, סלט ירקות וחומוס עם טחינה. כתוספות למנה מוגשים מלפפון חמוץ, בצל, פטרוזיליה וכל אלה המקפידים בקלה כבחמורה, מוסיפים גם תפוחי אדמה מבושלים. עמבה וסחוג מוסיפים את הטעם הייחודי שלהם לסביח, והסומאק הנוסף לבצל מוסיף את הצבע הנדרש.  אף שהמנה הוגשה בעבע בצלחת ונאכלה בנחת בישיבה, התחיל בעל דוכן ברמת גן, אדם בשם סביח חלבי, להגיש את כל מרכיבי המנה בתוך פיתה. הישראלים התאהבו מייד בפתרון הגאוני הזה, שאפשר להם לאכול מנה טעימה, מבלי לבזבז זמן יקר על ישיבה במסעדה, ומכאן ההמשך ידוע.

דוכן סביח כחלק מהמגוון הקולינארי

אולמות אירועים, מתחמי אירועים שונים וגם גופים וחברות דוגמת יאמי, דוכני מזון וציוד לאירועים, מציעים למשתתפים באירועים מגוון רחב של מוצרי מזון. עם השנים נוסף הסביח בצורתו החדשה, כחלק אינטגראלי ממגוון סוגי המזון באירוע. נכו להיום, דוכן הסביח הוא אחד הדוכנים הנדרשים והפופולאריים ביותר בקרב משתתפים באירועים מכל הסוגים.

אם יש לך עניין בארגון אירוע ייחודי הכולל בין השאר דוכן סביח, שהמשתתפים ימשיכו לדבר בו לאורך זמן, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע של יאמי, דוכני מזון וציוד לאירועים, יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך בבחירת מרכיבי המזון לאירוע, כאשר לרוב מקומו של הסביח איננו נפקד. וחוויה ייחודית באירוע מתחילה באוכל, והסביח תורם את תרומתו הצנועה להצלחה של כל אירוע.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
נתח משובח
קייטרינג בשר על האש לאירועים

שרוצים לחגוג אירוע אין דרך יותר טובה לעשות מאשר עם בשר איכותי על האש. אין אחד בישראל שלא אוהב לאכול בשר על האש ההוכחה לזה

סוגים שונים של אוכל
דוכני מזון לאירועים

בכל סוג אירוע שהוא ללא יוצא מן הכלל, מארגני האירוע לוקחים בחשבון גם את היבט המזון עבור המוזמנים לאירוע. גם באירוע מסוג חתונה, בר מצווה,

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם