איך תארגנו בת מצווה מצומצמת בחצר הבית?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בת מצווה באולם גדול, בנוכחות עשרות ומאות מוזמנים ובהפקה גדולה, עשויה להיות "פרוייקט" עם הוצאות כספיות גדולות.

שנת 2020 זימנה לנו את הקורונה, ובכך הביאה בעלי אירועים שונים, למציאות בה הם נאלצים לקיים את האירוע שלהם באופן מצומצם: בחצר, בגינה או בסלון הביתי.

בעבור האנשים שאוהבים את המסגרת הזו לכתחילה, ובעבור אלו שנאצלים לארגן אותה בדיעבד – הבאנו מספר דגשים שיוכלו לשדרג לכם את האירוע!

 

אחריות

לפני שמתחילים בהכנות הפרקטיות, בקניות, בסידורים ובביגוד – כדאי להגדיר היטב את מרחב האחריות של כל אחד. על ההורים להגדיר את תחום האחריות של כל אחד מהם, ועל האחים והאחיות (אם יש) מוטלת האחריות לקחת חלק בהכנות (אוכל, קישוטים, מוזיקה ועוד). תכנון כזה, יחד עם לוח זמנים מסודר, עשויים לעזור לכם רבות.

 

מספר מוזמנים

בחירת מיקום האירוע צריכה להיות תואמת את מספר המוזמנים בו אתם מעוניינים. אם יש לכם חצר שמכילה 20 אנשים – אל תזמינו 50, צפיפות כזו עלולה לגרום לאורחים שלכם רק לחכות לסיום הערב.

 

אוכל

בעניין זה ישנן שתי אפשרויות: בישול ביתי על ידיכם, או הזמנת קייטרינג. בישול ביתי יוצר אווירת אירוח אך מצריך הרבה התעסקות. הזמנת קייטרינג כנראה תעלה לכם יותר כסף, אך היא תאפשר לכם לארגן את האירוע בראש שקט. בתחום זה יש לשים לב להיבט נוסף – שעת האירוע. באירוע-בוקר הרבה יותר מתאים להגיש שקשוקה, חביתות, בורקסים וכדו' מאשר ארוחה בשרית.

 

ציוד לוגיסטי

ייתכן מאוד ששולחנות, כיסאות, אוהלים, מאווררים (באירוע קיץ), פטריות חימום (באירוע חורף), מקררים גדולים ופינות ישיבה – לא נמצאים אצלכם במלאי הפרטי שבמחסן. ההתעסקות בנושא זה עלולה להיות מורכבת. לכן מומלץ מאוד לשקול השכרת ציוד לאירוע מחברה שיכולה לספק לכם את כל הציוד הנ"ל. החלטה כזו יכולה לחסוך לכם המון 'כאב ראש'. את השולחנות והכיסאות תוכלו לעצב בצורה יפה ולתת לאירוע 'סטייל', גם בהיעדר 'מפיק אירועים' וותיק.

 

יצירתיות

אירוע משפחתי יכול להיות יצירתי ומעניין, אך הוא יכול להיות באותה מידה בנאלי ומשעמם. כדי שבעל/ת השמחה והאורחים יזכרו את האירוע שלכם כאירוע חוויתי ומיוחד – כדאי לחשוב על תכנית 'אומנותית' לערב: מצגת מיוחדת שמציגה תמונות מגיל הילדות עד היום;  שיר מיוחד אותו כל המשפחה שרה; משחק מקורי ש'יפעיל' את האורחים שלכם.

 

צילום האירוע

בעתיד, כשנרצה להיזכר בערב המיוחד, נלך להסתכל באלבום התמונות. תמונות איכותיות מתעדות את האירוע בצורה הטובה ביותר. אם ביכולתכם לשכור צלם מקצועי – זהו הפתרון הטוב ביותר. אם אתם לא מעוניינים בכך, ניתן לבקש מאחד מבני המשפחה שמחזיק במצלמה איכותית לצלם ולתעד את האירוע.

 

סיכום

אירוע בחצר או בגינה יכול להיות מיוחד מאוד. האווירה הביתית והקרובה עשויה להפוך אירוע קטן לחוויה גדולה. לא רק לבעל/ת השמחה אלא גם לאורחים שלכם. מומלץ מאוד לשים לב לפרטים הקטנים ולא לוותר על השקעה נוספת לטובת האירוע.

 

אישה מצלמת מופע

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם