באיזה אירועים אפשר להשתמש במדבקות?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדבקות שם הן אחד מהדברים הפרקטיים ביותר בכל הנוגע לשיפור תהליך ההכרות בין אנשים במסגרות ואירועים שונים. למרבה הפלא, אפשר להשתמש ולהנות מהתועלת של מדבקות שם במגוון אירועים והתכנסויות, ולכבוד חג הפסח שממש מעבר לפינה, ריכזנו עבורכם במאמר זה את מגוון האירועים וההתכנסויות שלא יוכלו להתקיים מבלי מדבקות אלו.

 

 אירועי ספורט

התכנסות גדולה של ספורטאים, קבוצות, סגלי מנהלים ומאמנים וכל איש מקצוע שצריך להיות נוכח באירוע ספורט יוכל להנות מהפרקטיות של מדבקות שם. יש נטייה לשכוח, שבכל האירועים הגדולים יש ריכוז ענק של אנשים ולא משנה באיזה גיל, קשה לגשת מבלי לדעת מידע על אדם שמולנו. אירועי ספורט גם הם בקטגוריה זו, ובהתאם  לאירועים אלו אפשר להזמין מדבקות שם עם עיצוב ייחודי ומותאמים אישית הכולל לוגו, או תמונה של הספורטאי בנוסף לשם שלו, ואפילו עם עיצוב מסגרת המתאים לאירוע.

 

גני ילדים

על כל המשתמע מתמד מילים אלו, מדבקות לגן יכולות להקל על הצוות החינוכי והילדים כאחד. בין אם מדובר באירוע או בשגרת היום של הגן, מדבקות שם מאפשרות לילדים לחבר פנים לשם, ללמוד על גבולות ושייכות של פריטים וצעצועים אחד של השני, וכמובן שגם הצוות החינוכי יוכל לגשת בקלות ולתקשר עם הילדים. הפעלת היכולות הקוגניטיביות והביטחון העצמי של ילדים חשוב מאוד בגיל הרך, ומדבקת שם יכולה להקל מאוד על הבנייה של כל אלו.

 

כנסי עובדים

מעבר לעסקים קטנים, ארגונים וחברות בעלות סניפים בפריסה ארצית מחויבות בעקבות התרבות הארגונית שלהם לקיים אירועי עובדים חוצי ערים. התכנסויות עובדים מסייעות לעובד להזדהות עם אופי ומטרות הארגון ולחזק את האזרחות הארגונית שלו. כשמשלבים באירועים אלו אמצעי זיהוי והיכרות לעובדים השונים באמצעות מדבקות שם, יש הקלה משמעותית על העובדים בתהליך ההכרות והזיהוי של העובדים השונים, מהענפים השונים.

כל אלו מסייעים לעובדים ולמובילי הארגון לחזק את ההכרות, לפתח תחושת נוחות עם כלל העובדים ולאפשר להם להכיר ולהתחבר לאנשים מערים אחרות. כל אלו מחזקים את הארגון והזהות שלו, ובעקבות כך – גם את התפוקה שלו.

 

תחרויות בענף ההייטק

ענף ההייטק הוא ענף העבודה המתפתח ביותר בישראל בעשור האחרון. חלק מהסיבות להתפתחות שלו היא בגלל התחרותיות וגיוס העובדים הגרסיבי שקורה. בתוך תחרויות התכנות, בניית אתרים ואתגרים נוספים, הדרך לניצחון קלה יותר כאשר יש אמצעי זיהוי לחברי הצוות וגם למתחרים מסביב. אלו הופכים את התחרות לאישית, והרצון לנצח רק הולך ומתעצם\

 

אירועים מכל המשק

כפי שניתן לראות, מדבקות שם מתאימות לכל אירוע, וכל מה שצריך להשתנות הוא עיצוב המדבקה. למזלכם, קוראים יקרים, עיצוב המדבקה הוא לגמרי בידיים שלכם ודרך מספר שלבים פשוטים תוכלו להזמין את המדבקות המושלמות לאירוע שלכם, שייקחו אותו מבסיסי ושגרתי למלא אינטראקציות.

מדבקות לאירועים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם