אמן חושים לאירועים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כאשר אתם נמצאים בשלבי התכנון וההפקה של האירוע שלכם, בחירת האטרקציה המרכזית הינו שלב מאוד קשה ומכריע. מדובר בחלק המרכזי של האירוע שלכם, ולכן סביר שאתם רוצים שיהיה כמה שיותר ייחודי ומוצלח. אנו רוצים להציג בפניכם אפשרות חדשה ומעניינת- הזמנת אמן חושים לאירועים. מדובר במופע מרהיב, שישאיר את כלל האורחים וחתני השמחה המומים ומלאי פליאה. בעמוד הקרוב נתמקד ונרחיב על מגוון האפשרויות הרב בהזמנת אומן חושים לאירוע שלכם, ומדוע אנו כה ממליצים על נקיטת צעד זה.

מופע חושים- במה מדובר?

ראשית, חשוב להבין מהו אומן חושים ובמה מדובר. כאשר אנו אומרים אומן חושים, אנו מתכוונים למופע אשליות וקסמים שתוכנו העיקרי הוא בחושים. מדובר במופעים שונים ומיוחדים, כדוגמת מופעי אורי גלר הידוע ועוד. מופעים שכאלה ידועים בתור מופעים שמשאירים את קהל הצופים המומים וחסרי מושג איך האומן פעל או עשה את מה שהוא עשה.

כעת לאחר שהבנו במה מדובר, נתמקד ונדבר ביתרונות הרבים והמגוונים שיש להבאת אומן חושים לאירוע שלכם- ומדוע אנו ממליצים להשתמש באטרקציה מרכזית זו.

חבילת קלפים

מדוע מומלץ להזמין אמן חושים?

היתרון המרכזי והראשון הוא הייחודיות. כאשר אנו באים לתכנן אירוע ללא יוצא דופן, אנו מעוניינים להביא את קהל הצופים ואת חתני השמחה להנאה מקסימאלית. הנאה מקסימאלית אין פירושה להביא 100 אמנים, 100 זמרים ועוד 100 רקדניות. הרעיון הוא לצאת מהקופסא, ולהביא אטרקציה ומודל מיוחד שאין כדוגמתו. מודל שכזה הוא אמן חושים. חשבו באיזה אירוע הייתם לאורך חייכם, כאשר הביאו במהלך האירוע אמן חושים שהשאיר אתכם המומים וכמהים לידע? סביר להניח שבשום אירוע, או אולי אירוע אחד. באותה נשימה, זכרו את כל הפעמים שצפיתם במופעים מהסוג הזה בטלוויזיה וכמה נהניתם ורציתם להמשיך לראות. ובכן, הבאת אמן חושים לאירוע שלכם יעשה את אותו אפקט שעושה הטלוויזיה- רק בכמה רמות מעל. חשבו על סיטואציה בה אומן החושים יוצר אינטראקציה תמידית ובלתי פוסקת עם קהל המוזמנים, ומשתף אותם בכל תהליכי המופע. אין ספק שמדובר בחוויה ייחודית ויוצאת דופן, מסכימים?
יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא שמדובר באטרקציה ובמופע שמתאימים לכל סוג אירוע שהוא. כך לדוגמא, תוכלו להביא אומן חושים לאירוע בר המצווה של הילד שלכם, כמו גם למסיבת הצוות של העובדים בעבודה או למסיבת גיבוש כיתתית. מדובר באטרקציה "שמתאימה את עצמה" לסוג האירוע, והיא דורשת מערך מינימאלי של מנהלות והכנות מקדימות (מערכת הגברה- תלוי בסוג האירוע, ציוד ייעודי כמו שולחן, כיסאות ועוד…).

מופע חושים הינו שובר שוויון!

מכל האמור לעיל, ניתן להסיק מסקנה אחת ברורה- כאשר אתם מתכננים אירוע כלשהו- בין אם מדבור בחתונה, בר מצווה, יום גיבוש או מסיבת סיום לכיתה, הבאת אומן חושים לאירוע הינו צעד שובר שיוויון! מעבר ליתרונות הרבים שציינו לאורך העמוד (בין אם בייחודיות של המופע ובין אם בהנאה הצרופה) יש למופע יתרונות רבים נוספים. אם שכנענו אתכם ואתם מעוניינים לעשות אירוע יוצא דופן שייזכר גם לחתני השמחה וגם לקהל המוזמנים- צרו איתנו קשר בהקדם ואנו נדאג לכל השאר! אתר BIP הינו אתר שמתמחה בתחום הפקת והקמת האירועים בכל הגדלים ובכל הצורות, וכחלק מהאפשרויות הרבות שאנו מציעים- מופע חושים הוא חלק מהאפשרויות.
לאחר שיחה קצרה שתכליתה תהייה תיאום ציפיות והבנה באיזה סוג אירוע מדובר, אנו ניתן לכם את ההצעה האטרקטיבית והרלוונטית ביותר עבורכם- בהתאם לסוג המופע, קהל היעד, כמות המוזמנים ועוד.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם