אילו העמדות שנהוג להקים באירוע גדול במשרד

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתכננים אירוע במשרד? רוצים לגבש את העובדים ביום של כיף ואטרקציות? איך תעשו זאת בצורה שלא תישכח ותוכיח לעובדים שלכם שהם עובדים במשרד הכי מתגמל בעולם?

בחברת קונסולה אטרקציות תמצאו מגוון רחב של אטרקציות המתאימות למגוון גילאים ותוכלו לבחור את העמדות המותאמות לגילאי העובדים שלכם. מעוניינים? כאן תכירו את העמדות שנהוג להקים באירוע גדול במשרד ליום של כיף מושלם.

 

מתנפחים

מתנפחים הם פעילות אקטיבית, מהנה ומשמחת המתאימה לכל אירוע. לאירוע במשרד מומלץ להתאים את סוג המתנפחים לגילאי העובדים.

להלן דוגמאות לסוגי מתנפחים המותאמים לגילאים הבוגרים יותר:

  • מתנפחים רטובים המיועדים לשימוש בבריכה ומותאמים למבוגרים המעוניינים לשוט ולהינפש בבריכה.
  • מתנפחים יבשים לפעילות אקטיבית: בנג'י, קיר טיפוס, סולמות וחבלים, מגלשות שונות, מסלולי מים אתגריים ועוד

לאירוע בבריכה מומלץ להזמין את שני סוגי המתנפחים כדי למנוע עומס בתוך הבריכה ולאפשר פעילות גם מחוץ לה.

 

עמדות מולטימדיה

עמדות מולטימדיה הן חוויה לכל אחד ומתאימות לכל סוג של אירוע גיבוש. הן מתאימות לכל גיל. כך שכל עובד במשרד ייהנה מהן. כמו כן הן יוצרות אינטראקציה מושלמת בין המשתתפים בייחוד אם הם כבר מכירים זה את זה.

העמדות כוללות מגוון אדיר של משחקים מתחומים שונים: ספורט, קצב, מוזיקה, מלחמה, מכות, אסטרטגיה ואקסטרים. המסכים מלאי הגרפיקה והצבעוניות מושכים את העיניים של כל אחד ומבטיחים חוויה מושלמת.

 

סימולטורים

הסימולטורים הם מכונות מתוכננות להנאת המשתמשים המדמות מצבים אמתיים באמצעות מסך ממוחשב, תזוזות ושיתוף רב חושי. מטרתם היא לספק חווית בידור מהנה. אין ספק שזו חוויה אטרקטיבית במיוחד לאירועים במשרד.

ישנם סימולטורים המותאמים לכל גיל ומטרה, כך שתוכלו להתאים אותם לצוות העובדים. ישנם המשלבים את כל החושים והגוף במשחק החוויתי והכייפי במיוחד, והם ממש אמצעי הנאה משמעותי בכל אירוע.

דוגמאות לסימולטורים? בבקשה! טיסות, סנובורד, פרארי, השור הזועם, סקייטבורד וירטואלי, נהיגה בבאגי, ירי באקדח לייזר, נהיגה בטרקטורן, משקפי וידיאו ועוד.

 

תותח קצף

תותח קצף הינו מכונה היורה סבון מוקצף למרחק של כמה מטרים. דבר זה הינו אטרקציה מדהימה ומשדרגת לכל אירוע. השימוש בו מותאם במיוחד למזג האוויר החם והלח השורר בישראל ברוב חלקי השנה. באירועים משרדיים  המותאמים לסגנון של מים או קצף זו תהיה אפשרות מדהימה להשלמת החוויה של המשתתפים. באמצעותו הם יוכלו להתרענן, להצטנן במים ולבוא במגע עם קצף מלטף. תותח קצף בעל עוצמה חזקה יוכל לספק כמות אדירה של קצף להנאתו של כל משתתף.

החוויה המתאימה לכל הגילאים, כך שכל עובד בגל גיל יוכל ליהנות.

 

אז מהן העמדות שנהוג להקים?

לסיכום, היכרנו כאן מספר עמדות שנהוג להקים בכל אירוע גדול במשרד: מתנפחים, עמדות מולטימדיה, סימולטורים ותותח קצף. עמדות אלו מתאימות לכל גיל ויגרמו הנאה לכל חבר במשרד. באמצעותם יהיה לכם אירוע משרדי אטרקטיבי ומהנה שלא יישכח!.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם