איך תפיק אירוע משפחתי בזול?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתכננים להפיק אירוע משפחתי אולם חוששים מנושא המחיר? בדיוק בשביל זה הכנו בעבורכם את המדריך המלא לצורך הפקת אירוע משפחתי בזול, מבלי להפחית באיכות.

 

הפקת אירוע בזול – מאיפה מתחילים?

הפקה של אירוע משפחתי מהווה אתגר לא פשוט, וזאת בשל העובדה כי מדובר באירוע אשר מרכז את האנשים האהובים והיקרים מכל. משום כך, כל אחד רוצה לספק לבני משפחתו את האירוע הטוב ביותר, אולם הנושא אשר מטריד רבים הוא כמובן נושא המחיר. אירוע איכותי איננו חייב להיות יקר, וזאת בשל העובדה כי כיום ניתן להוזיל בעלויות ההפקה באופן משמעותי, גם כאשר מדובר באירוע משפחתי אשר אליו מוזמנים מאות משתתפים. כיצד אם כן ניתן להפיק אירוע משפחתי בזול? להלן המדריך המלא.

אירוע באולם

 

השוואת מחירים

ביצוע של השוואת מחירים בין הספקים השונים יכולה להוזיל את עלויות ההפקה בעשרות אחוזים, ולכן בעת ההפקה של האירוע מומלץ ליצור קשר עם לפחות שלושה ספקים מאותו תחום, כך שתוכלו לקבל הצעת מחיר אשר תואמת את מסגרת התקציב שלכם. בנוסף, מומלץ להיכנס לקבוצות ייעודיות ברשתות החברתיות אשר מאפשרות לקבל מבצעים בעבור חברי הקבוצה, ובכך תוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט כסף בעבור הספקים שלכם לאירוע.

 

הפקת אירוע באוויר הפתוח

זה לא סוד כי האולמות והמועדונים ברחבי הארץ גובים מחירים לא זולים בעבור אירועים, ולכן אפשרות של השכרת אוהלים לאירועים תאפשר לכם להוזיל את העלויות ולקבל לאירוע שלכם אוהלים יוקרתיים ואיכותיים בהם תוכלו לארח את בני המשפחה והחברים. מדובר באוהלים אשר אותם ניתן להשכיר בעלויות נוחות, ובכך לספק לכם ולבני המשפחה חגיגה ייחודית אשר משלבת טכנולוגיות מתקדמות בתוך האוהל אשר כוללות אמצעי חימום או קירור, מוזיקה וכן קבלת ריצוף בנוי בתוך האוהל. לרשותכם מגוון רחב של אוהלים להשכרה: אוהל עם יריעות שקופות, אוהל מפתח בגדלים שונים, אוהל זכוכית עם רצפה וכן דגמים נוספים אשר ניתנים לכם בהתאם למספר האורחים ולמסגרת התקציב שלכם. חברה אשר מתמחה בתחום הינה אוהלי ישראל אשר מתמחה באספקה של אוהלים לאירועים מזה כ 20 שנה, ומציעה מחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. לקבלת פרטים נוספים, היכנסו לאתר הרשמי של החברה לטובת קבלת הצעת מחיר.

 

עשה זאת בעצמך

אירוע אשר בו ניכר כי הושקעה בו מחשבה הוא אירוע חוויתי במיוחד, ולכן ניתן להוזיל בעלויות ההפקה באמצעות שיטת עשה זאת בעצמך. כך לדוגמא, תוכלו להכין לאורחים מתנות אותם הם יוכלו לקחת הביתה בתום האירוע שאותם עשיתם בעצמכם, כמו לדוגמא חלות לשבת במידה והאירוע נערך בשישי בצהריים. באינטרנט ניתן לאתר עשרות מדריכים לשיטת עשה זאת בעצמך לאירועים, החל מעיצוב פרחים ועד לדקורציה אותה תוכלו להכין בעצמכם ובכך להעניק לאירוע שלכם פן אישי ומרגש במיוחד בעבור בני המשפחה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם