איך לתכנן אירוע בריא ומזין

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תכנון של אירוע כגון חתונה, יומולדת, אירוע משפחתי אינטימי או הרמת כוסית במשרד, הוא תכנון מורכב שלוקח זמן ואנרגיה, כדי שהכול יהיה ללא דופי וכדי

שכל חלקי הפאזל, יצטרפו ביחד לאירוע מושלם, שלא ישכח לאורך זמן.

חלק משמעותי של הפאזל בתכנון אירוע, הוא המזון המוגש בו, וחשוב לשים לב בתכנון, למספר נושאים: בריאות, טריות מגוון וצורת ההגשה.

 

עידן הבריאות

העידן שאנו חיים בו, הביא בין היתר, את חשיבות המזון הבריא לקדמת הבמה. כיום המודעות העולה למזון בריא, משפיעה על אנשים רבים, הבוחרים להימנע ממזון המכיל מלח וסוכר בכמויות גדולות, המכיל שמן או אחוזי שומן גבוהים, מבשר שמן ובכלל ממזון מעובד. כאשר המזון שאנו אוכלים אינו טוב לגופינו, הוא גורם למחלות ולאלרגיות שונות, כגון אלרגיה לבוטנים, רגישות למוצרי חלב, רגישות לגלוטן ועוד. המזון המוגש באירוע, צריך להיות מותאם לכל האורחים, כדי שכל אחד יוכל לבחור מהמגוון, את המתאים לו ביותר. תוספת של פירות באירוע, תורמת לחגיגיות ומאפשרת גם לאוהבי הפירות, ולאוכלי המזון הבריא, להנות מהאירוע.

 

צורת ההגשה

פירות באירוע, מתאימים להגשה לצד כל מאכל או חטיף, ואף לצד הקינוחים, כדי שיהיה תחליף מזין ובריא, למנות האחרונות. ההגשה של הפירות צריכה להיות צבעונית, והכמות צריכה להיות בשפע. ידוע שאדם אינו אוכל רק עם הפה, אלא הרצון מתחיל עוד בעיניים, כך שכאשר רואים את מגש הפירות המעוצב, עולה החשק לטעום ממנו. חשוב להקפיד על קילוף הפירות, וחיתוך מדויק ונעים לעין שלהם, ובנוסף, חשוב גם לדאוג לסדר אותם בצורה ססגונית ומרשימה על המגש, כדי שימשכו מיד את העין. ניתן לסדר את הפירות באופנים שונים ובצורות שונות, ולהשתמש לשם כך, בצבעוניות הייחודית ובצורה המיוחדת, שיש לכל אחד מהפירות.

 

מגוון של פירות

מגשי פירות כפר סבא, צריכים להכיל מגוון גדול של פירות, כדי לסחרר את האורחים בצבעוניות מרשימה. אולם חשוב לשמור על הגשת פירות העונה, הבשלים והעסיסיים, ולשלב אותם ביחד עם סוגים שונים של פירות טרופיים מיוחדים, ליצירת אפקט מרשים.

 

שמירה על טריות

הנראות של הפירות תלויה רבות גם בטריותם, פרי שעמד מספר שעות ללא קירור או נקנה לפני שבוע, יראה נפול ולא יעורר את התאבון. אי לכך, חשוב מאוד לרכוש הפירות ביום האירוע עצמו, או לכל היותר יום אחד לפני, ולחתוך אותם ממש לפני האירוע, באופן זה הם ישמרו על טריותם, יראו נפלא על המגש ויגרו את התאבון.

 

לסכום

תכנון של אירוע בריא ומזין מתחיל בבחירת הכיבוד המוגש בו. המודעות הקיימת כיום לנושא הבריאות, משפיעה על אנשים רבים, הבוחרים לצרוך מזון בריא. תוספת של פירות לאירוע, המוגשים בצורה מרשימה וצבעונית, מעוררים את התאבון ומאפשרים לכל אורח, לבחור את המזון המועדף עליו.

 

תות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם