איך להפיק אירוע מושלם בסגנון יווני?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

באם מצאתם את עצמכם במצב רוח שונה להפקת אירוע ייחודי, שלא יהיה כמו עוד כל אירוע, כמו מי שמעלה באוב קונספט של אירוע שרק חולמים עליו, שמדמה מקום שטוף שמש, רומנטי וייחודי, כדאי לכם לחשוב על אירוע שבסגנון יווני, כזה שרק היוונים יודעים להפיק. כדאי שתחשבו על מבנים בוהקים ולבנים, וימים תכולים וחדורי אור השמש. כדי להפיק אירוע מושלם בסגנון יווני תשלבו הדגשים של הרבה שמש, ביחד עם הטעמים הייחודיים של המטבח היווני, אירוע שיהיה בלתי נשכח בקרב כל המוזמנים שלכם.

 

מה החשיבות של האוכל בתוך כל הקונסטלציה של חפלה יוונית?

אף במידה ואינכם נמנים על איי יוון, או שבכלל לא הייתם בהם אי פעם, התרבות היוונית הכה מזמינה והחמה שכל המוזמנים שלכם ירגישו רצויים בשולחן של חפלה יוונית. זאת חפלה שבשום אופן לא תרצו להחמיץ. בתכנון הפקת אירוע בקונספט יווני, חיוני לשמר היבטים מסורתיים או היבטים קלאסיים, וזאת על ידי עיצוב דוכני האוכל בצבעים של דגל יוון – כחול ולבן. על מנת להדגיש את הנוכחות של הכחול על גבי שולחנות ההסעדה, יש לבצע תכנון מבעוד מועד שמתבסס על לבן, עם ציפויי הלבן, בתוך מפת השולחן, כמו גם בכלי ההגשה. תוסיפו נגיעות של כחול על גבי כלי הזכוכית, צפיות הפסים או לחלופין פרחים כחולים בהירים, או שתבחרו מפות  לשולחן שיהיו עם פסים לבנים וכחולים, או עם בד לבן ובוהק ביחד עם ראנרים בצבעי התכלת.

בתכנון אירוע בשעות החשכה, יש לייצר אווירה מרגיעה וחיננית, ואת זה אפשר לעשות על ידי העמדה של נרות, שיחזיר את המוזמנים שלכם לאיי יוון ובהכרח יכניס אותם להלך הרוח ששורר ביוון. בחירה בפמוטים שקופים וצביעתם בפסי זהב מתכתיים מסביב לבסיסם, ביחד עם מילוי נרות לבנים במרכז שולחנות הגשת האוכל, ישוו למקום ייחודיות של אווירה יוונית.

תכינו פתקים עם שמות המוזמנים על שולחנות האוכל, וכתבו עליהם בטוש כחול אלגנטי, עם רקע לבן. תגללו אותם באמצעות מפיות מפשתן, ותבנו מהם צורות של סיגרים בתוך טבעות של מפיות מוזהבות, כאשר ברקע תהדהד זמרת חפלות עם מוסיקה יוונית מסורתית.

 

איך להפיק אירוע מושלם בסגנון יווני?

השאלה האחרונה שלנו מקורה – איך להפיק אירוע מושלם בסגנון יווני? ועל כך נשיב "הצבא צועד על קיבתו", והדבר ישים אף באירוע אידיאלי בקונספט יווני. כאשר קיימים כל מיני טעמים שימצאו את דרכם באופן אוטומטי לאירוע המושלם בסגנון יווני שלכם, כמו למשל – עשבי תיבול, זיתים, דבש, שמן זית, כבש, לימון או חצילים, וכיוצא שבזאת, שמהווים בתורם חלקים חשובים בתור המרכיבים הדומיננטיים במטבח היווני.

כל תרבות יוונית מדגישה את החשיבות של המזה, ואפשר להגיש אותו בכל שעה, כאשר הוא נועד ללוות את המשקאות ולקדם שיחה ערה. המז עשוי להוות מקור של מנה מבושלת וטעימה או כל מקור לנשנוש.

כמו כן, בתור מנה עיקרית יש לבחור בסובלקי טלה, ביחד עם צזיקי – כריכי פיתה טלה מלוחים עשויים להיות מוכנים מבעוד מועד, מה שיאפשר לכם יותר זמן לבלות עם המוזמנים שלכם, כאשר כבש מהווה גורם מכריע במעבר לאירוע יווני מובהק ומסורתי.

טברנה תוססת, בה לא מפסיקים לרקוד עם הלהקה או עם הזמרת, אוזו לשמחת המוזמנים, צלחות בסגנון אתונה, ביחד עם שפע של זרי פרחים בכל הגוונים, מה שבהכרח ייצר לכם אירוע עם אווירה אותנטית יוונית ייחודית במינה.

מסיבה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מִקרֶה
הפקת האירוע המושלם מא' ועד ת'

תכנון והפקת אירוע מוצלח מצריך הקפדה על פרטים וגישה שיטתית. מהתכנון והקונספט ועד לביצוע, כל שלב ממלא תפקיד מכריע בהבטחת חוויה בלתי נשכחת למשתתפים. במאמר

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם