איך להפיק אירוע בת מצווה שילדתכם לא תשכח

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 בשביל רוב הילדות, חגיגת בת המצווה היא משהו לצפות לו, נקודת זמן בהן הן הופכות לנערות צעירות, מקבלות יותר אחריות אישית ונכנסות מעט לעולמם של הגדולים.

כיום נוהגים לחגוג את בת המצווה כמו שצריך, אם באולם או בהפקה גדולה בבית.

איך תפיקו לילדתכם את האירוע המוצלח ביותר?

 

איזו מסיבה?

ראשית עליכם להחליט איך תרצו לחגוג את בת המצווה. האם אירוע ישמח את בתכם, כיוון שהיא רוצה לשתף את חברותיה ואת משפחתה, או שמא אתם והיא בכלל תעדיפו לעשות טיול משפחתי בחו"ל או בארץ? אם החלטתם שאירוע יתאים לכם יותר, עליכם להחליט על כמות האורחים אותם תרצו להזמין. אירוע משפחתי מצומצם או שאין סיכוי שאתם לא מזמינים את החברים מהעבודה?

 

מיקום

אחרי שתיאמתם ציפיות מול בתכם, כמה חברות היא תרצה להזמין, ואתם החלטתם בינכם לגבי היקף האירוע – תוכלו לבחור מקום. אם ברשותכם בית גדול, ובחרתם באירוע מצומצם, תוכלו להפיק אירוע צנוע בבית. במידה ואינכם רוצים לחגוג בבית, תוכלו למצוא מגוון מקומות שישמחו להפיק לכם אירוע בת מצווה. ישנן מסעדות המציעות חלל פרטי משלכם ערוך בכל טוב, אולמות אירועים קטנים, וכמובן – החביב ביותר על הצעירים – מועדון לבת מצווה. במועדונים מסוג זה דואגים להתאים את העיצוב והסגנון לעולם של הצעירים, כי אחרי הכל זוהי החגיגה שלהם.

 

קונספט

כל אירוע מוצלח חייב קונספט. הקונספט מכתיב את הקישוטים של האירוע, את הלבוש שלכם ושל האורחים ומשפיע על סוגי האטרקציות שיהיו. היתרונות של בחירת קונספט הם בכך שהוא ממקד אתכם בכל מה שצריך לעשות, וגם הופך את האירוע שלכם למעניין יותר בעיני האורחים. תוכלו לבסס את הקונספט של האירוע על תוכנית שאתם אוהבים, על עיר או מדינה ועוד.

 

אטרקציות

בתכם אינה היחידה שחוגגת בת מצווה, חברות שלה יחגגו לפני ואחריה וכל החברים שלהם יגיעו לעשרות אירועים בתוך תקופת זמן קצרה. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח וכולם לא ירצו לעזוב מוקדם עליכם לדאוג לאטרקציות מעניינות, שיקפצו את האירוע. מלבד צלם תמונות וצלם מגנטים, דאגו לקיר מיוחד מספיק להצטלם לידו כמו קיר בלונים או קיר עם תפאורה בהתאם לקונספט. בנוסף, השתמשו בדוכני מזון מגניבים ואביזרים לרחבה כדי למשוך את הצעירים לקום ולרקוד.

השתדלו ליהנות!

לארגן אירוע משפחתי גדוש בלחצים וקבלת החלטות רבות, אך עם זאת מטרתו של האירוע היא לשמח אתכם ואת בתכם החוגגת בת מצווה. השתדלו לזכור זאת, והשתדלו ליהנות גם מהתהליך ומכל ההכנות. אם אתם לחוצים ומרגישים לא בטוחים, תוכלו לקבל עזרה בהפקת האירוע מחברות הפקה שונות. במידה ותחליטו לחגוג במועדון לבת מצווה, בו הם מתורגלים היטב בהרמת אירועים מסוג זה, תוכלו להיעזר בהם בכל השיקולים וההחלטות.

 

אנשים רוקדים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם