איך להזמין כרטיסים לאירוע במחיר משתלם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

איך לקנות נכון אונליין כרטיסים לאירועים, מופעים, הצגות וכו'.. ואיך להתנהג ומה מגיע אם בוטל המופע

בימינו עם עידן האינטרנט והרשת יש מגוון רחב של דרכים לשמוע על אירועים שמתקיימים ואולי תהיו מעוניינים ללכת אליהם וגם מגוון רחב של דרכים לשלם ולקנות כרטיסים לאירועים שונים, הופעות שירה, מופעי סטנדאפ, משחקי כדורגל, מופעים שמגיעים מחו"ל, מסיבות ואירועי תרבות ועוד רבים.. מה שהופך את רכישת הכרטיסים לדבר הכרחי וקורה לעיתים קרובות בחיי רוב האנשים.

 

קורונה ואירועים

מאז שהתחילה הקורונה במרץ, שנה שעברה, עניין האירועים ומכירת הכרטיסים לאירועים, עבר שינויים רבים, תחילה הרבה אירועים בוטלו ולא התקיימו בכלל בשל הגבלות ההתקהלות שמשרד הבריאות החל כאשר התחלואה עלתה, לאחר מכן כשכן נפתחו חלק מהאירועים, כמעט וכל אטרקציה, מטיול בטבע בשמורה פתוחה ורחבה ועד למופע בבר ובבמות גדולות, לוותה בקניית כרטיס מראש לשם תיאום ושריון מקום, על מנת שהמקום שמארח את המאורע יוכל להתארגן בהתאם לכמויות וגם לא לעבור על הגבלות ההתהקלויות שהיו בשל הקורונה.

 

דרכים רבות מובילות לאותו אירוע

מפני שאנשים רבים עובדים בצורה שונה באופן בו הם מעדיפים לשלם, ביט פייבוקס, דיירקט, אשראי בינלאומי, שוברים ועוד, יוצא שיש הרבה דבירם לשלם עבור אירועים מסוימים על מנת להקל על הצרכנים.

 

הזהרו!

למרות שנדמה שניתן לסמוך על כולם, יש אנשים שרוצים להרוויח כסף על חשבונכם, כך לדוגמא, הם קונים כרטיסים רבים להופעה מסוימת על שמם, וברגע שכל האולם מתמלא, הם יציעו למכור את הכרטיסים במחיר יקר יותר, מה שיביא אנשים שמאוד מעוניינים במופע לקנות בלית ברירה כרטיסים במחיר יקר מפני שאותם אנשים (כנראה) סיימו את הכרטיסים מבלי כוונה אפילו ללכת למופע.

 

שוברים וקופונים

יצא לכם פעם ללכת למופע עם חברים ולגלות לפתע שהיו להם שוברים שהפכו את המחיר הכרטיסים לחצי ממה שאתם רכשתם? זה בהחלט יכול להיות דבר מבאס.

אך כדאי לדעת שכמעט כל אחד יכול להשיג קופונים ושוברים שונים לאירועים ולמופעים, רוב המופעים והפעילויות מקצים מספר מסוים של כרטיסים שיומרו לכרטיסים שאפשר לקנות בהנחה מסוימת, לרוב זה קיים באתרי הטבות מסוימים כמו, קרנות השוטרים, מועדון טוב או חבר ועוד..

כך שאם אתם מכירים מישהו שמכיר מישהו שאבא שלו שוטר או חייל בקבע או עובד מדינה, הסיכוי שלכם כבר מוכפל, אך גם ברחבי האינטרנט ניתן למצוא באתרים שונים קופונים שנקנו ע"י חברה מסוימת על מנת ליצור לעצמה חשיפה, כך אתם תקבלו הנחה או הטבה והאתר יקבל כניסות וחשיפה.

בכל מקרה, מומלץ לקנות כרטיסים מספיק זמן מראש מפני שברוב המקומות, מחיר הכרטיסים עולה לפי סבבים ככל שמתקרב מועד האירוע על מנת לדחוק בקהל לקנות במהרה ולוודא תפוסה מלאה. לרכישת כרטיסים היכנסו לאתר: https://www.kartisim-online.com.

 

אצטדיון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם