איך לבחור חבילת צילום לחתונה

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

האם כדאי לשכור צלמי וידאו עבור צילום חתונה? אולי רק צלמי סטילס? אם רק צלמי סטילס, בכמה צלמים מדובר? כל אלו שאלות מצוינות, שכדאי להפנות אל צלמי חתונות מומלצים. כיצד מאתרים צלם חתונות מומלץ ומקצועי? בואו נדבר על זה.

אז מי הוא בעצם צלם חתונות מומלץ, ובאילו סוגי חבילות צילום מומלץ לבחור? בכל מקרה בו אתם מתלבטים לגבי סוגי חבילות צילום אירועים או חתונות, כדאי תמיד לחשוב מה הם הצרכים האמיתיים שלכם. מומלץ לא לרוץ וישר לרכוש את חבילת הצילום הכי יקרה, היות ולא פעם, אתם תשלמו ביוקר על אלמנטים שאחר כך לא תצפו בהם. הדוגמה המושלמת לכך, היא מקרה בו אנשים משלמים על תיעוד מלא של החתונה.

זוג בתמונה

תיעוד מלא או תיעוד מתוקצר של חתונה, מה כדאי?

עבור מי שאכן יצפה ב-3 שעות, מדובר בתיעוד נפלא. יחד עם זאת, לרוב, אנשים לא יישבו לצפות בסרט חתונה האורך 3 שעות. ההמלצה החמה, היא לרכוש חבילות צילום שמתקצרות את החתונה שלכם, מבליטות ומדגישות את הרגעים החשובים, לשכור צלמי סטילס וגם וידאו.

במקרים מסוימים אנשים בוחרים להשתמש גם ברחפן בכדי לצלם את החתונה מלמעלה. רחפן אמנם יכול לכסות שטחי צילום רחבים ובכך לתפוס בפריים אורחים רבים, אך לפעמים גם צלם סטילס מקצועי יוכל לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מתי משתמשים ברחפן עבור צילום חתונות?

באופן כללי, צלם סטילס אחד יכול "לכסות" אירוע של 700-800 אנשים בממוצע. יחד עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שצלם אחד על כמות כזו של אנשים, לא תמיד יהיה מסוגל לתפוס את הרגעים החשובים. לרוב, מומלץ להסתייע לפחות בשני צלמי סטילס עבור אירוע הכולל יותר מ-800 אורחים.

צילום חתונה מקצועי מתבצע על ידי צלמים שמבינים את קצב האירוע שלכם! יש לבחור בצלמים ישנן חבילות צילום חתונות שכוללות גם אלבומים דיגיטליים. אלבום דיגיטלי של החתונה זו דרך נפלאה להנציח את האירוע החשוב. מחיר אלבום דיגיטלי לחתונה נע בין 1,500 ₪ ל-2,500 ₪, כאשר בדרך כלל תצטרכו להשקיע מזמנכם מספר שעות בכדי לבחור את התמונות הטובות ביותר. מדובר כמובן במשהו שעושים לאחר החתונה, כאשר אתם פנויים לכך.

הדפסת תמונות חתונה על בדי קנבס

במידה ואתם מעניינים ביותר מאלבום דיגיטלי אחד, תוכלו כמובן לדון במחיר עם צלם החתונות שלכם. אחת האופציות המופלאות עבור תיעוד החתונה, היא האופציה של הדפסת תמונות על בדי קנבס.

בדי קנבס הם פתרון יפהפה עבור הנצחת הזיכרונות שלכם, ומדובר בשיטת הדפסה שמומלצת עבור כל סוגי אירועים כמובן. חבילת צילום לחתונה עשויה לכלול אלמנטים שונים, כך שבסופו של דבר, הכול מסתכם בשני דברים: ביצירתיות שלכם ובתקציב עבור חבילות הצילום השונות. כדאי להשקיע, לא מדובר באירוע שמתרחש כל יום!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם