איך בוחרים כירת גז ניידת

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, יוצאים לטיול שטח עם כל החברים. טוב, צידנית לקחנו, מיכל מים יש ואפילו ערכה לקפה קיבלנו כבר מבעוד מועד. האם חסר לנו עוד משהו? ובכן, רק כדאי שלא תשכחו את הדבר החשוב ביותר להכנת אוכל בתנאי שטח – כירת גז ניידת.

אבל אם היה לכם ברור איזו צידנית אתם צריכים, מה גודל מיכל המים שכדאי שתביאו ואת הערכה להכנת קפה בשטח קיבלתם במתנה בתדלוק בתחנת דלק הקרובה ולא ממש אכפת לכם ממה בדיוק היא מורכבת – בכל הנוגע לכירת חג ניידת כבר צריך להבין דבר או שניים לפני שרוכשים. וזה בדיוק מה שתוכלו לעשות ברגע שתקראו את הכתבה הבאה – איך בוחרים כירת גז ניידת.

 מה היא יודעת לעשות?

כירת גז ניידת בעצם נועדה, פשוטו כמשמעו לחימום ולבישול. וכאן, דווקא מסתתר לו התנאי הראשון לרכישה של כירת גז ניידת שתתאים לכם – אתם הולכים לחמם מים בשביל לא לדלג על הקפה שאתם חייבים בבוקר, כי דאגתם להביא אוכל מהבית או שאתם הולכים לבשל פסטה עם נקניקיות וארוחה למספר נפשות.

במידה ומדובר רק בחימום המים, אתם ללא ספק יכולים להסתדר עם משהו פשוט. במידה ומדובר בבישול רציני יותר – המצב הוא שונה לחלוטין. במקרה הראשונה אתם יכולים להסתדר יופי עם גזייה פשוטה ובמקרה השני אתם כבר צריכים להפנות את תשומת הלב שלכם לכיוון של כירה ניידת.

 

 מה ההבדל בין גזייה פשוטה לכירה ניידת?

גזייה פשוטה עובדת על גז, שיכול להגיע בצורה של מיכל לניקוב (שדורש משנה זהירות בשלב הניקוב) או בצורה של מיכל להברגה (שאותו לא מומלץ להשליך לפח בתום השימוש מחשש שנשארו בו שאריות של גז והוא יכול לפלוט אותם החוצה ולסכן את הסביבה).

כירה ניידת לעומת זה זוהי כירה של ממש, שעליה ניתן להניח סיר בגודל רציני ולבשל ארוחה אמיתית. כירה ניידת יכולה להגיע ככירה בודדה או ככירה כפולה, כירה נמוכה או כירה מוגבהת.

גזירה ניידת

 פינת הזהירות

בין אם החלטתם ללכת על גזייה ניידת או כירה ניידת, יש צורך לנקוט אמצעי זהירות ולא לתת לילדים או לאנשים שלא יודעים להפעיל את המכשירים להשתמש בהם. בנוסף כדאי לזכור שגם גזייה וגם כירה ניידת לא נועדו לשימוש ביתי.

 

 איך בוחרים?

בראש ובראשונה מבינים מה הגודל של כירה שנחוצה לכם ומה יהיו תנאי השטח. ישנן כירות עם רגליות, דבר שתורם ליציבות הכירה ולנוחות הבישול אך גם מצריך שימוש במגן רוח. ישנן כירות שעומדות ישירות על האדמה ואז יש צורך לדאוג ליציבות המתקן.

 

 ולבסוף

מיקוד הלהבה – כירה עם להבה ממוקדת מתאימה יותר לבישול של דברים קטנים – חימום מים או ביצים קשות, כירה עם להבה מפוזרת תאפשר לנו לבשל אוכל של ממש.

תַנוּר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חובבי אדרנלין
4 אטרקציות לחובבי אדרנלין

בארצנו הקטנטונת ישנן לא מעט אופציות לאטרקציות, בין אם הן לכל המשפחה, לזוגות, לילדים, וכן – גם לחובבי אדרנלין. אילו אטרקציות מגניבות קיימות לאלו מאיתנו

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם