8 אטרקציות שאתם חייבים באירוע שלכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מזל טוב! החלטתם להתחתן? הילד הגיע לגיל בר מצווה? הילדה חוגגת בת מצווש? לא פשוט להחליט ולבחור מכל המגוון שיש, ואנחנו כאן כדי לעזור עם 8 אטרקציות שאתם ממש אבל ממש חייבים באירוע שלכם! למה אתם מחכים?

 

איך מתחילים?

העולם כרגע מלא בשפע של אטרקציות לאירועים. כל אחד יספר לכם איך האטרקציות באירוע שלו היו הכי שוות ושזה בדיוק מה שאתם צריכים גם באירוע שלכם. כדי שלא תלכו לאיבוד בכל השפע הזה, ריכזנו עבורכם 8 אטרקציות שאתם באמת חייבים לאירוע שלכם.

 

חייבים מזכרת!

1)  צלם מגנטים

נכון, כבר אין לכם מקום על המקרר מרוב כל המגנטים. אבל אין ספק שהרגע בו המגנט יוצא אחרי שחיכיתם לו במהלך האירוע הוא רגע מרגש ומשמח שתמיד כיף לצפות לו.

 

2) תמונה על בלוק עץ

אם בחרנו לשדרג לשלב הבא את רעיון המגנטים, תמונה על בלוק עץ היא מזכרת יפה ומיוחדת מאירוע. היא בדרך כלל תזכה למקום מכובד בבית שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח!

 

3) תא צילום

בעצם תא צילום הוא אולפן צילום נייד שהאורחים יכולים להיכנס אליו. זו חווית צילום מהנה לכל הגילאים, מהחברים של ילד בר המצווה ועד לסבא והסבתא שיוכלו להשתטות קצת בפנים.

 

4) קיר מיוחד לצילום

בין אם מדובר בקיר פרחים עם השמות שלכם, אותיות גדולות עם תאורה או פרחים או בכלל קיר מבלונים – קיר מיוחד שאפשר יהיה להצטלם על הרקע שלו הוא תמיד רעיון מוצלח. בעזרת צלם רגיל, צלם מגנטים או סלפי, נשארים אם מזכרת יפה ומיוחדת מהאירוע. אפשר להתאים את האטרקציה לסוגי האירועים השונים.

 

מה אוכלים?

5) שולחן שוק

אחת האטרקציות הכי מוצלחות באירועים היום היא שולחן שוק. מדובר בקונספט של הגשת אוכל באירועים בו האוכל פרוס על שולחן גדול בצורה עיצובית מרשימה. הוא יכול להיות בשרי, חלבי או בכלל של קינוחים. המחיר שלו משתנה בהתאם לגודל האירוע.

 

6) דוכני מזון ושתייה

קלאסי אבל חשוב. אירוע בימינו לא מחייב היצמדות לתפריט קלאסי של עולם אירועים ואנחנו יכולים להתאים את התפריט למה שמתאים לנו. חברות שונות מציעות מעבר לאוכל עצמו גם עיצוב ייחודי של הדוכנים כך שהם יהפכו גם בעצמם לאטרקציה באירוע.

 

איך נעביר את הזמן?

7) שולחנות משחק ומולטימדיה

אירועים כמו בר מצווה או בת מצווה הם כבר מזמן לא רק אירוע משפחתי עם הדודות, ואנחנו נחפש איך לייצר עניין באירוע. שולחנות משחק ומשחקי מולטימדיה ייצרו תעסוקה טובה, מיוחדת וכיפית לאירוע.

 

8)  מסיבת פול מון

בעזרת חברות שונות תוכלו לייצר חוויה של מסיבה ממש כמו בתאילנד. האורחים ייצבעו בצבעי גוף זוהרים ויקבלו אביזרים שונים שיהפכו את האירוע שלכם ליותר מעוד מסיבה.

 

 

רחבת ריקודים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם