3 אטרקציות ליום הולדת ששווה להכיר

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יום ההולדת של ילדכם מתקרב ואתם מרגישים שהמשחק "חבילה עוברת" כבר לא מלהיב כמו שהיה כשאתם הייתם צעירים? המחשבה על ילדים מרוחים בעוגה מתרוצצים ברחבי הבית מכניסים אתכם ללחץ? לא בטוחים ששקית ההפתעות המסורתית תהיה מספיק מגניבה לדור הצעיר? הנה שלוש אטרקציות ליום הולדת – הילד שלכם וחבריו ייהנו מחוויית יום הולדת ייחודית ואתם תגיעו לאירוע רגועים יותר ושמחים יותר.

 

חגיגת יום הולדת בחדר בריחה

חדרי בריחה הם ללא ספק אחת האטרקציות הייחודיות והמרגשות של השנים האחרונות. מאז החלו להופיע לפני מספר שנים, חדרי הבריחה השונים סחפו אחריהן מבוגרים וילדים שבחרו באטרקציה הזו פעם אחר פעם לכל אירוע.

חדרי הבריחה לא פסחו על תחום החגיגות וכמעט בכל מקום בארץ ניתן להזמין חדר בריחה ליום הולדת. אירוע יום הולדת בחדר בריחה הוא אירוע שלא במהרה יישכח בקרב הילדים. ריגוש, מתח, תחרותיות, תפאורה עוצרת נשימה – את הכל אפשר למצוא בחדר בריחה. את חדר הבריחה ניתן להתאים לתחומי העניין של ילדכם ואת רמת הקושי של המשימות לגיל המשתתפים. בין אם ילדכם חובב פנטזיה או אקשן, לכולם יש חדר בריחה שמחכה לתת להם חוויה של פעם בשנה.

כמובן שחגיגת יום הולדת בחדר בריחה, שונה ומיוחדת ככל שתהיה, לא חייבת לבוא על חשבון פעילויות יום הולדת מסורתיות. לפני ואחרי המשחק עצמו מוזמנים המשתתפים באירוע לשהות במתחם האטרקציה על מנת לחלק מתנות, לאכול עוגה ולשיר שירי יום הולדת. אלמנטים אלה יחד עם האטרקציה עצמה, יבטיחו שילדכם ייהנה מכל רגע בחגיגת יום הולדת בחדר בריחה.

 

חגיגת יום הולדת במתחמי באולינג

אטרקציה נוספת ששווה להציג היא מתחמי הבאולינג. כולם מכירים את המשחק האהוב עם הכדור הכבד וצעקות השמחה כאשר מישהו מצליח להוריד את עשרת הפינים בבת אחת. לשלב את האדרנלין הזה יחד עם חגיגת יום הולדת זו באמת חוויה בלתי נשכחת.

כל מתחם מציג מספר מסלולי יום הולדת וכל משפחה יכולה לבחור מה המסלול המתאים עבורה. המסלולים משתנים לפי מספר השחקנים, סוג הכיבוד המוגש וסוגי הפרסים שניתנים לילד יום ההולדת וחבריו.

 

חגיגת יום הולדת בלונה פארק

במקרה בו ילדיכם רוצה לחגוג את היום ההולדת שלו עם מספר יחסית מצומצם של חברים אך מבקש להעניק להם חוויה מדהימה לכבוד האירוע, ייתכן כי חגיגת יום הולדת בלונה פארק היא זו שמתאימה לכם.

הלונה פארק הוא מתחם ענק שכולל בתוכו מספר רב של מתקנים שמתאימים לגילאים שונים, כך שבין אם מדובר בילדים בגילאי היסודי ובין אם מדובר בילדים גדולים יותר, החוויה תהיה מרגשת באותה מידה.

ככל שתבחרו בכך, תוכלו לשלב משחקי יום הולדת במשך היום בין השימוש במתקנים או אפילו בזמן העמידה בתור.

 

סימן שאלה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם