אילו אטרקציות לאירועים יש בארה"ב שאין בישראל?

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ארצות הברית היא ארץ עצומה בגודלה, עם אוכלוסייה עשירה שחיה ברווחה רבה.

כתוצאה מכך, אירועים בארצות הברית הם לעיתים קרובות בסדרי גודל שונים לחלוטין מאלו המתקיימים בישראל.

השפע הוא עצום, ומאפשר לחלק מהמשפחות לקיים אירועים בלתי נשכחים.

במאמר זה, נדון על מספר אטרקציות לאירועים שיש בארצות הברית, ונכון לעכשיו לא מתקיימות בישראל כולל ירי, זיקוקים, ועוד.

 

הדלקת זיקוקים על ידי המשתתפים באירוע

השקעות בארה"ב מפגישות כל ישראלי לראשונה עם העושר העצום של המדינה הזו. מילת המפתח כדי להבין את ארצות הברית היא ההגזמה.

הכלכלה האמריקאית למעשה בנויה על כך שכל אחד מבעלי ההון במדינה לא ינוח על זרי הדפנה, ועל הכספים שיאפשרו לו להמשיך את חייו בנוחות, אלא ינסה תמיד להשיג עוד, עוד רכב, בית גדול יותר, ועוד. החופש האדיר בארצות הברית, מאפשר לבעלי ההון במדינה לעשות עם כספם כמעט ככל העולה על רוחם, ועניין זה מקבל ביטוי ישיר באירועים מרובי משתתפים.

בארצות הברית, כל אחד כמעט יכול ללכת לחנות ולקנות זיקוקי דינור כאוות נפשו, כאשר חלקם רבי עוצמה הרבה יותר מאלו הנמכרים בישראל. אירועים רבים בארצות הברית, כוללים הדלקת זיקוקים ממש על ידי המשתתפים ולהנאתם, בעוד בישראל הדלקת זיקוקים כזו דורשת מעבר קורס ייעודי וקבלת אישור, או שהיא נחשבת עבירה פלילית לכל דבר ועניין.

 

מטווחי ירי תוך שימוש ברובי סער

אירועים בערי ארצות הברית, שונים באופן מהותי מאירועים המתקיימים במדינות הדרום או המרכז. במדינות אלו, לכלי נשק יש מקום עצום בתרבות המקומית. התושבים תופסים את כלי הנשק והרובים כאמצעי להבטיח את חירותם מפני עריצות הממשלה. ניתן לרכוש כלי נשק מתקדמים בחנויות אשר פזורות כמעט בכל עיירה, וניתן להחזיק בחלקם עוד לפני שמקבלים אישור חוקי לשתות אלכוהול בגיל 21.

חלק מהאירועים במדינות הללו, יכול בהחלט לכלול גם מטווחי ירי, תוך שימוש ברובי סער תקניים לכל דבר ועניין. מדובר בחוויה אשר עלולה להיראות מוזרה למתבונן מבחוץ, אך אם תנסו להשתלב באירוע תגלו שמדובר בחוויה מהנה מאוד, אשר כל המשפחה לוקחת בה חלק, ובטעימה גדושה מהתרבות המקומית עם נקודת ההשקפה הייחודית לה.

 

הופעות של כוכבי ענק בתעשיית המוזיקה והסרטים

אירועים בארצות הברית לא יהיו אותו הדבר בלי הופעות של כוכבי ענק בתעשיית המוזיקה והסרטים המקומית. תעשיית הבידור האמריקאית היא מהמפותחות בעולם. סכומי הכסף המושקעים בכל שנה בהפקות של סרטים, סדרות ומוזיקה רק הולכים וגדלים, והציבור הרחב מפתח הערצה לכוכבי אותם מופעים.

כאשר מתכננים אירוע בארצות הברית, אם יש לכם מספיק כסף, ניתן בהחלט לנסות לברר האם יש כוכב או כוכבת שאתם מחבבים שיסכימו בעד תשלום להגיע לאירוע, ולעלות הופעה בפני קהל המוזמנים. מדובר בעניין יקר, אך בחוויה שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

 

גרף של השקעות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם