5 אטרקציות בחיפה שחייבים להכיר

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתכננים את הטיול המשפחתי הבא שלכם? ובכן, זה בדיוק הזמן להגיע לעיר חיפה אשר מציעה לכם מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות. במדריך הבא נציג את חמשת האטרקציות המובילות, אותן פשוט אסור לפספס.

 

טיול משפחתי בחיפה: עיר ללא הפסקה

אם אתם מתכננים בקרוב טיול משפחתי בחיפה, הגעתם בדיוק למדריך הנכון. למעשה, העיר חיפה חווה בשנים האחרונות פריחה משמעותית מבחינת התיירות הנכנסת, וזאת לאור פיתוח משמעותי של חיי התרבות והלילה בעיר. לחיפה יש לא מעט להציע לקהל הרחב, ובכדי שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם על הצד הטוב ביותר, להלן חמש אטרקציות שאסור לפספס בעת ביקור בעיר הבירה של הצפון:

  • חדר בריחה בחיפה – רשת אסקייפ רום מציעה לכם בביקורכם בעיר אפשרות יוצאת דופן לחשיבה מחוץ לקופסא, בדמות ביקור בחדרי בריחה. במתחם ארבעה חדרי בריחה שונים אשר מתאימים לכל הגילאים. חדר ייחודי במתחם הוא חדר בריחה קולינרי, אשר במסגרתו תצטרכו לפצח חידה (עליה לא נספר כדי לא לעשות ספויילרים) ובסיום תוכלו לצאת עם תוצר קולינרי מושלם – מעשה ידכם. מדובר באחד המתחמים המושקעים בישראל, וניכר כי הושקעו לא מעט כספים כמו גם מחשבה בכדי לספק לקהל הישראלי חוויה בלתי נשכחת. לאור הביקוש, מומלץ לשמור את מקומכם ולהזמין מקום דרך האתר הרשמי של רשת אסקייפ רום.
  • אצטדיון סמי עופר – האצטדיון עבר בשנתיים האחרונות שיפוץ מסיבי, והוא נחשב לאחד האצטדיונים הגדולים בישראל. אם אתם לא חובבי כדורגל, תוכלו לסייר במתחם במסגרת של סיורים מודרכים ולהתרשם מהמתקנים וכן מהאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים. מדובר בסיור שהוא בגדר חובה, בעיקר בעבורכם חובבי כדורגל וכן בעבור הקהל הרחב.
  • חוף דדו – ביקור בעיר חיפה איננו שלם בלי ביקור ברצועת החוף היפהפייה של העיר. חוף דדו נחשב לאחד החופים היפים והמטופחים של העיר. מדובר באטרקציה בשל העובדה כי לא מעט ספורטאים חובבים מגיעים לחוף לפעילות ולטורנירים, ולכן מומלץ להגיע לחוף בעת הביקור – בעיקר בתקופת הקיץ החמה.
  • הגנים הבהאים – אין ישראלי שלא מכיר את הגנים הבהאים, ואם עדיין לא ביקרם זה בדיוק הזמן. מדובר במתחם עצום בגודלו אשר מספק לכם תצוגת נוף עוצרת נשימה של העיר, כמו גם להתרשם מנפלאות הגינון. הסיור במקום מתאים גם לילדים, אולם חשוב לציין כי במקום כללי התנהגות מחמירים.
  • נמל חיפה – סיור מסקרן במיוחד ואטרקציה בפני עצמה היא ללא ספק ביקור בנמל חיפה, אחד מהנמלים הגדולים והחזקים בישראל. במסגרת הסיור תוכלו ללמוד על התפעול השוטף של הנמל, להתרשם מהמכולות אשר מגיעות הים ואף לבקר בטיילת החדשה והמרשימה של העיר. בנוסף, באזור לא מעט מסעדות שף מצוינות אשר מציעות מגוון מהתוצרת המקומית המצוינת של חיפה, בעיקר בתחום של דגים טריים מהים.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם