מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת יוצא דופן באווירה מיוחדת? אופציות ללוקיישנים ייחודיים

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחליפים אזור חיוג בגיל ומעוניינים לחגוג יום הולדת בלתי נשכח לחברים או למשפחה? המאמר יציע לוקיישנים ייחודיים להפקת אירוע יום הולדת ייחודי ומהנה.

 

יום הולדת במגרש כדורגל

אנשים רבים לא חוגגים כלל יום הולדת אך כשהם עושים זאת זה בגדול! על מנת לשבור את השגרה של יום הולדת בבית או במועדון ניתן לבחור מקום למסיבת יום הולדת אטרקטיבי שהאורחים שלכם לא ישכחו זמן רב. חשבתם פעם לחגוג יום הולדת באצטדיון כדורגל? היום זה אפשרי יותר מתמיד. האצטדיון מאפשר מקום למסיבות באולמות, חללים מעוצבים, תאי צפייה מול הדשא ועוד. אלו כוללים שירותי קייטרינג בשריים או חלביים בצורת מזנון, הגשה או שולחנות שוק, מלצרים, מוסיקה, תקליטנים, בר מעוצב, מבחר משקאות עם ובלי אלכוהול ושירות נהדר. ניתן אף להקרין לכבוד החוגגים מצגת או סרטון על מסכי ענק ולרקוד עד השעות הקטנות של הבוקר.

 

יום הולדת בווילה פרטית

ניתן להשכיר וילה פרטית עם חדרי שינה, בריכה, פינות מוצלות, מטבח מאובזר, שירותים ומקלחות ולהביא את כל המשפחה המורחבת או החברים למסיבה בלתי נשכחת. הווילה הפרטית מאפשרת חנייה חופשית וריקודים עד הבוקר כאשר שוכרים מקום ללא שכנים. ניתן להזמין לאירוע אטרקציה מגניבה כמו סדנת אלכוהול או סדנת קריאה בכף היד, להזמין שף פרטי להכנת ארוחת יום הולדת מושלמת, להציף את הבריכה במתקנים, מצופים וגלגלים אטרקטיביים, לקשט את המקום ולעצב אותו במיוחד בשביל יום ההולדת על פי הטעם האישי והצרכים שלכם.

 

יום הולדת בטבע

לאוהבי הטבע ניתן לחגוג אירוע ביער, בחורשה, במהלך טיול אתגרי, באוהל מעוצב, בקיבוץ או במושב. היציאה לטבע היא בפירוש שינוי בשגרה ואין הגבלה על כמות המוזמנים בימים כתיקונם. ניתן לחגוג יום הולדת מסביב למדורה בים או בשטח פתוח אחר, לעצב מקום בטבע עם מושבים מחבילות קש וארוחה טבעונית או ארוחת ברביקיו, להזמין אטרקציה בהתאם לקונספט וליהנות מאוויר צח, נוף פסטורלי ומשקיעה מדהימה.

 

יום הולדת על יאכטה

היאכטה היא מקום לאירועים פרטיים מרשימים ויוקרתיים. אומנם יום ההולדת לא יהיה בלוקיישן כזה זול, אך לפחות זו תהיה חוויה שיזכרו לטווח ארוך. תוכלו להרשים את האורחים שלכם בהפלגה מרגשת ורומנטית בשקיעה ברמה גבוהה ואיכותית הכוללת ארוחת ערב, מתקני ספא שונים, שנורקלינג, משטח לשיזוף ועוד המון הפתעות. תוכלו להביא משקאות אלכוהוליים ופירות להפלגה, לקשט את היאכטה לפי טעמכם ולחגוג לאורך שעתיים או יותר יום הולדת מיוחד במינו.

 

יום הולדת בחדר בריחה

צעירים רבים בוחרים באפשרות לחגוג יום הולדת בחדר בריחה. כל מי שאוהב משימות מאתגרות, שיתוף פעולה ורוצה לנצח מוצא את חדרי הבריחה כלוקיישנים אטרקטיביים ומגבשים. מכיוון שלחדרי הבריחה לא ניתן להכניס מזון ניתן לאחר הפעילות לצאת ביחד למסעדה ולהמשיך את חגיגות יום ההולדת.

 

סירה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
בלונים עפים לשמיים
פעילות מצחיקה ליום הולדת 11

יום הולדת 11 היא הזדמנות לארגן עבור כל החברים והאהובים שלנו או של ילדינו יום הולדת מצחיקה, כיפית ובלתי נשכחת. כדי ליצור יום הולדת מוצלחת

בובה
איך להפוך יום הולדת למתנה יצירתית

אין דבר משמח יותר מלקבל מתנה חגיגית ומושקעת ליום ההולדת. שאלת השאלות היא- איזו מתנה כדאי לקנות? מבין האנשים שמעריכים מתנות ששווין נמדד בכסף, ישנם

מחפשים לעשות אירוע מושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם